Wojna konsol - ciąg dalszy

Najnowsze wieści z pierwszej linii konsolowej wojny: Microsoft wchodzi na rynek gier sieciowych w Japonii, Sony wyda na reklamę PlayStation 2 aż 250 mln USD. Microsoft agresywnie wchodzi na rynek japoński, do tej pory zdominowany przez rodzime firmy. Aby zachęcić developerów i graczy, gigant z Redmond zapowiedział, że firmy tworzące gry sieciowe dla Xboxa z zamiarem ich późniejszego bezpłatnego udostępniania, będą zwolnione z opłat licencyjnych.



Podobną politykę w stosunku do gier sieciowych prezentuje Nintendo. Według najnowszych doniesień, do końca tego miesiąca Microsoft sprzeda na całym świecie 4 mln sztuk Xboxów. Wprowadzenie rozbudowanej oferty usług online ma pomóc konsoli Xbox w zdobyciu kolejnych odbiorców. Równocześnie Sony obniżyło cenę gier na rynku amerykańskim i zapowiedziało inwestycję 250 mln USD w marketing w USA. Jak powiedział rzecznik prasowy Sony, ma to pokazać, że "determinacja, z jaką Sony promuje swoje konsole i gry, oraz wsparcie dla gier produkowanych przez inne firmy, będzie nie mniejsze, niż w ubiegłym roku".

Reklama



Źródło wiadomości: 4D

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: PlayStation Vita | firmy | wojna | Sony | Microsoft
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy