Wirtualne psy popularne jak nigdy

Japońska korporacja Nintendo postanowiła nie kryć swojego zadowolenia z wyników amerykańskiej sprzedaży przenośnego symulatora życia psa.

Wszystko wskazuje na to, że produkcja "Nintendogs", stworzona z myślą o posiadaczach konsolki Nintendo Dual Screen, odniosła sukces już nie tylko w Japonii, ale także w Stanach Zjednoczonych. Sprzedaż rozpoczęto 22 sierpnia i w ciągu pierwszego tygodnia swoich właścicieli w całym kraju znalazło nieco ponad 250 tysięcy egzemplarzy wirtualnych psów.

Warto dodać, że Nintendo przy okazji obniżyło cenę samej przenośnej konsoli Nintendo DS o blisko 20 dolarów - do 129 dol. Innym czynnikiem, który wpłynął na sukces sprzedaży, był prawdopodobnie fakt, iż tytuł jest dostępny w trzech wersjach - każda z edycji przedstawia wirtualne życie innego psa, którym opiekuje się następnie gracz.

Nie da się ominąć oryginalnej koncepcji samej produkcji - gracz wydaje polecenia głosowe za pośrednictwem mikrofonu, możliwa jest też zabawa z innymi użytkownikami dzięki wbudowanemu portowi komunikacji bezprzewodowej.

Jak podają specjaliści - blisko 15% wszystkich właścicieli mobilnego Dual Screena posiada tę grę, co jest całkiem sporym wynikiem. Wraz z pojawieniem się na rynku "Nintendogs" wzrosła też ogólna sprzedaż tego sprzętu.

Europejska premiera gry została zapowiedziana na 7 października bieżącego roku.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: korporacja
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy