Więcej o Clive Barker's Jericho

Codemasters przedstawiło nowe informacje o zawartości zapowiedzianej przed kilkoma miesiącami grze akcji z elementami horroru, tworzonej we współpracy ze znanym pisarzem specjalizującym się w literaturze grozy.

Ujawniając "Clive Barker's Jericho" w lipcu, producenci podali tylko kilka ogólnych informacji. Podkreślano, że produkcja będzie przepełniona paranormalnymi i fantastycznymi elementami, które mają mrozić krew w żyłach. Akcja gry miała przenieść nas do opuszczonego miasta, Jerozolima położonego gdzieś pośrodku tajemniczej pustyni. W okolice te wysłano rzekomo oddział specjalny, aby pozbył się tajemniczego zła zagrażającego ludzkości.

W nowej informacji prasowej uszczegółowiono i poszerzono dotychczasowe informacje o grze. Prace nad tytułem powierzono dla studia deweloperskiego Mercury Steam, które uprzednio pracowało z American McGee nad pomysłowym "Scrapland". Firma od czasu premiery poprzedniego projektu stworzyła całkowicie nowy silnik graficzny, który ma wcielić w życie szalone zamysły Barkera. System będzie korzystać z najnowszych technologii fotorealistycznej wizualizacji oraz dynamicznych efektów świetlnych.

Ponadto "Clive Barker's Jericho" ma opowiadać o tytułowym oddziale Jericho składającym się z siedmiu osób posługujących się tradycyjnym i niekonwencjonalnymi (alchemia, magia itd.) sposobami walki z paranormalnymi zagrożeniami. Znaczna część wydarzeń będzie toczyć się w mieście Al Khali, na jego ulicach oraz we wnętrzach jego zabudowań i podziemnych labiryntach opanowanych przez istoty z piekła rodem.

Skierowany tylko i wyłącznie do pełnoletnich odbiorców tytuł ma zostać wydany pod koniec 2007 roku. Gra doczeka się wersji na komputery klasy PC oraz konsole PlayStation 3 i Xbox 360.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: W.E. | Jerycho
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy