UT3 z modyfikacjami i bez opóźnień

Po prezentacji najnowszej edycji serii "Unreal Tournament" w ubiegłym tygodniu pojawiło się sporo pytań. Gracze zaniepokoili się przede wszystkim jakością edycji gry tworzonych z myślą o konsolach PlayStation 3 i Xbox 360. Deweloperzy szybko zdementowali plotki.

Pierwszą kwestią, która spotkała się z zainteresowaniem graczy była data premiery tworzonej od ponad dwóch lat pierwszoosobowej strzelanki nastawionej na prowadzenie potyczek w trybach multiplayer dla wielu graczy jednocześnie.

Według informacji podanych przez kilka serwisów o grach "Unreal Tournament III" z konferencji prasowej firmy Midway tytuł powinien trafić do sprzedaży we wszystkich trzech wersjach: na PC oraz konsole PS3 i Xbox 360, w drugiej połowie 2007 roku.

Niestety, oficjalna informacja prasowa podana przez koncern zawierała inne dane, zgodnie z nią edycja dla PlayStation 3 miałby być gotowa dopiero w 2008 roku. Zapytani o tą rozbieżność przez Computer & Videogames Magazine przedstawiciele Midway zapewnili, że żadnych opóźnień nie będzie, wszystkie trzy edycje powinny być dostępne w tym samym czasie.

Wątpliwości wzbudziła też obsługa modyfikacji map, poziomów, postaci, broni i zasad rozgrywki tworzonych przez graczy przez edycje na konsole. Mark Rein, jeden z szefów studia deweloperskiego Epic Games w wywiadzie dla magazynu Game Informer zapewnił, że wszystkie edycje gry będą pozwalały na korzystanie z tych dodatków. W wersjach na PS3 i Xbox 360 będą one rozpowszechniane za pośrednictwem systemów odpowiednio PlayStation Network i Xbox Live.

Rein wyjaśnił, że właśnie niepewność w sprawie dystrybucji modyfikacji sprawiła, iż wersja gry tworzona na Xboxa 360 nie została zapowiedziana aż do tej pory. Deweloper nie ujawnił żadnych szczegółów odnośnie samego rozwiązania. Wciąż nie wiadomo też czy gracze konsolowi będą musieli płacić za te rozszerzenia.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Xbox
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy