The Bouncer - PS2

Producent: Dream Factory

Wydawca: Square Electronic Arts

Dystrybutor PL: Sony Poland

Rodzaj gry: Bijatyka

Data wydania: 20 czerwiec 2001

Platforma: PlayStation 2

Grywalność: 8/10

Grafika: 9,5/10

Dźwięk: 8/10

Oto nadchodzi jedna z najbardziej wyczekiwanych i kontrowersyjnych gier w ponad rocznej już historii PlayStation 2. Czy mamy do czynienia z rewolucją......???

Kiedy na jesieni 1999 roku pokazano screeny i filmy z pierwszych gier na Komputerowy System Rozrywki PlayStation 2, szczególną uwagę większości graczy, przykuł jeden tytuł. Każdy uznawał perfekcję Tekken Tag Tournament, widowiskowość Dead or Alive 2, czy dynamikę Ridge Racer 5, ale to właśnie The Bouncer stał się pozycją, którą uznano za przełomową, tą która będzie symbolizować nastanie nowej, 128 - bitowej ery w dziedzinie rozrywki gier wideo. Fabuła The Bouncer to klasyczna dla klimatów manga / anime historyjka. Grupa trzech znajomych pracuje w klubie w charakterze "wykidajłów". Wcześniej byliśmy świadkami najświeższych newsów telewizyjnych mówiących o opracowaniu technologii pozwalającej na wykorzystywanie i produkcję energii w sposób nieznany wcześniej ludzkości. Tymczasem do klubu wpadają futurystycznie wyglądający ninja i porywają dziewczynę jednego z trzech bohaterów gry, Siona. Jak na początek historii to trzeba przyznać, że scenarzyści "zamieszali" bardzo mocno. Jedno jest pewne. My jesteśmy dobrzy a cała reszta domaga się porządnego lania. "The Bouncer" to tak naprawdę tzw. "chodzona" bijatyka w dosyć mocno filmowej konwencji. Zanim przejdziemy do bezpośredniego starcia, gra zapyta nas którą z postaci chcemy walczyć w danej potyczce. Do wyboru otrzymujemy Siona (sprawia wrażenie bardzo wyluzowanego i trochę nierozgarniętego chłopaka) , Kou (w walce preferuje tae kwon do), oraz Volt (masywny twardziel skrywający najwięcej tajemnic z przeszłości). Ma to o tyle znaczenie, że postać walcząca w danym starciu zdobywa dla siebie punkty doświadczenia, które później może zamienić na specjalne ciosy bądź poprawę swych parametrów (siła, energia życiowa). I to właśnie jest najistotniejszy element przykuwający uwagę gracza. Choć sama gra (grając wedle scenariusza) jest dosyć krótka to gracz jest motywowany do tego by przechodzić ją po kilka razy, aby dostać punkty potrzebne do zdobycia najefektowniejszych i najdroższych ciosów dla wszystkich postaci. Kolejny bonus wynikający z powtarzania rozgrywki to nowe postacie jakie możemy zdobywać. A wszystkie te dodatki i atrakcje po to by móc sprawdzić się w drugim trybie gry, czyli klasycznej bijatyce na arenie. Im więcej postaci i ciosów dostępnych, tym przyjemniejsza staje się walka. Tak więc po mimo, że jednorazowe przejście "The Bouncer" zajmie ok. 2 godzin, to dalsze atrakcje i tryby powodują, że dostajemy grę przy której spędzimy bardzo dużo czasu. Gra często przerywana jest filmami łączącymi i rozwijającymi w ten sposób fabułę. Filmowa konwencja "The Bouncer" sprawia, że akcja nabiera dodatkowego tempa i gra się naprawdę ostro.

Reklama



Co daje nam PlayStation 2?

Jedno nie ulega wątpliwości. "The Bouncer" to najpiękniej wyglądająca gra jaka kiedykolwiek pojawiła się na konsolach. Projekty postaci, niesamowicie dokładne otoczenie, kolory tak żywe i esencjonalne, że praktycznie "wypływają" z ekranu telewizora. Do tego programiści nałożyli specjalny filtr efektownie rozmywający obraz. Wizualnie gra wprawia w zachwyt i w pełni pokazuje potęgę konsoli nowej generacji. Gra z pewnością zapisze się w historii gier video jako przełomowa.



DATA WYDANIA : 20 CZERWCA 2001 !!!

Mało tego!!! - Każdy kto zamówi THE BOUNCER w przedsprzedaży (już od 11.06.2001 w SONY POLAND) otrzyma prezent niespodziankę!!! No... no... no... wyczuwam nareszcie powiew zachodniej jakości traktowania nas graczy - konsolowych wyjadaczy! Sony - tak trzymać!



Główni bohaterowie:

SION BARZAHD

Wiek: 19

Wzrost: 5' 9 cali

Wykidajło w barze FATE. Znaki firmowe Sion'a to srebrne akcesoria, zwłasza obroża z logo ULICZNYCH PSÓW.


Po tym jak dwa lata temu stracił swą ukochaną zamknął swoje serce. Ale Dominique sprawiła, że powoli, stopniowo znów zagościło w nim ciepło...



VOLT KRUEGER

Wiek: 27

Wzrost: 6' 4 cali

Wykidajło w barze FATE. Małomówny. VOLT sprawia wrażanie osoby, która bardzo dużo wie o Mikado.


Jego znak firmowy to kolczyki w twarzy, które wzbudzają u innych strach. Większy niż jest to potrzebne...



KOU LEIFOH

Wiek: 25

Wzrost: 6' 1 cali

Wykidajło w barze FATE. Łatwo się podnieca, bardzo gadatliwy. KOU zawsze dba o dobry nastrój kompanów . Nie tylko świetny mówca, ale jeszcze lepszy wojownik.



DOMINIQUE CROSS

Wiek: 15

Wzrost: 4' 10 cali

Uratowana przez SIONa, który znalazł ją załamaną gdzieś, w środku miasta. Przyjacielska i wiecznie rozpromieniona. DOMINIQUE jest teraz maskotką baru FATE, gdzie pracują SION, VOLT i KOU.


Wszyscy oni wpadną w poważne kłopoty, właśnie z jej powodu...



DAURAGON C. MIKADO

Wiek: 26

Wzrost: 6' 2 cali

Młody przywódca ponadnarodowej korporacji MIKADO GROUP. Osiągnął swą pozycję gdyż został adoptowany przez poprzedniego lidera. Od wczesnej młodości szkolono go, by w przyszłości mógł przejąć władzę.


Jest zimny, opanowany, sprawia wrażenie, że nic nie jest w stanie go zaskoczyć. To on jest "mózgiem" porwania DOMINiQUE. Ale jego prawdziwe motywy działania zostaną dopiero ujawnione...



ECHIDNA

Wiek : 25

Wzrost : 5' 5 cali

Członek grupy wykonawczej MIKADO. Kobieta bez zachamowań. Jej znaki firmowe to skąpe, wyzywające ubranie, oraz orginalna fryzura. Ona i VOLT mają wspólną przeszłość...



MartineZ

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Guardian | Platforma Obywatelska | Square | dystrybutor | bijatyka | wydawca | Sony
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy