Take-Two chce reklam w grach

Znane serie gier od producenta m.in. "Grand Theft Auto" zostaną wypełnione banerami, billboardami i ogłoszeniami - oświadczyli przedstawiciele koncernu po podpisaniu umowy z agencją Double Fusion.

W oświadczeniu pochodzący z Nowego Jorku wydawca stwierdził, że współpraca wstępnie ma potrwać przez dwa lata i obejmie rozmaite pozycje serii 2K Games i 2K Sports. Niemniej sygnatariusze nie zdradzili żadnych konkretnych tytułów, w których zetkniemy się z reklamami.

Stwierdzono jedynie, że Double Fusion zadba o pozyskanie reklamodawców do dziewięciu różnych gier giganta tworzonych na wszystkie platformy z wyjątkiem Xboxa i Xboxa 360. Przyczyn, dla których urządzenia korporacji Microsoft zostaną pominięte, nie podano.

Ogłoszenia zostaną skonstruowane tak, że dotrą zarówno do graczy, których sprzęt jest podpięty pod sieć internet, jak też do pozostałych. Ci pierwsi będą mogli skorzystać nawet z multimedialnego systemu prowadzenia realnych zakupów.

Jonathan Epstein, prezes Double Fusion, dodaje: "Gry Take-Two są ekstremalnie uzależniające, przyjazne reklamie, są skierowane do różnych grup wiekowych oraz wszechobecne".

Obecnie Take-Two pracuje m.in. nad "Grand Theft Auto IV", "L.A. Noire", "Ghost Rider", "The Darkness" oraz "BioShock".

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: auto
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy