Symantec kupuje Brightmail

Symantec ma zamiar kupić firmę filtrującą spam - Brightmail. Cena zakupu wyniesie w przybliżeniu 370 milionów dolarów. Transakcja ma na celu integrację oprogramowania antyspamowego z linią produktów Symanteca, aby stworzyć hybrydowy program chroniący przed wirusami i niechcianą pocztą.

Te dwie firmy są już partnerami, Brightmail używa oprogramowania antywirusowego autorstwa Symanteca w swoich usługach, z kolei Symantec ma 11% udziałów w Brightmail.

Technologia antyspamowa Brightmail chroni sieci dużych firm oraz usługodawców internetowych, filtrując spam oraz wirusy. Dzięki wielu zaawansowanym mechanizmom filtrującym (dynamiczne zasady blokowania, globalna sieć ochrony) firma obiecuje, że liczba błędnie ocenionych wiadomości wynosi tylko jeden na milion.

Według oficjalnych danych około 300 milionów skrzynek pocztowych jest chronionych właśnie przez Brightmail, a najważniejszymi klientami są m.in. eBay, Cisco Systems, Deutsche Bank, Microsoft i Terra Lycos.

Ochrony antyspamowej udziela także wiodącym usługodawcom internetowym - AT&T WorldNet, EarthLink, MSN oraz Verizon Online. Transakcja ma zostać sfinalizowana na początku lipca.

Dowiedz się więcej na temat: spam | Symantec

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje