Strategia (w) przyszłości

Zakończyły się tłumaczenia tekstów do gry strategicznej "Supreme Ruler 2010", rozpoczął się proces ich implementacji.

2005 - początek globalnego kryzysu
2006 - krach na największych światowych rynkach
2007 - utworzenie federacji Krajów Izolacjonistycznych
2008 - pogłębianie się światowego kryzysu
2009 - początek rozpadu państw

Jest rok 2010, znane nam Wielkie Mocarstwa rozpadły się na małe regiony prowadzące walki ekonomiczne i militarne. Organizacja Narodów Zjednoczonych została rozwiązana, jej miejsce zajęła o wiele agresywniejsza struktura, nazwana po prostu "Rynkiem Światowym". Pojedyncze Regiony walczą o władzę nad swoimi sąsiadami, państwami, kontynentami i całym światem.

System kampanii składa się z ponad 40 scenariuszy i 200 regionów z całego świata do wyboru na początku gry.

Całość rozgrywki opierać będzie się o szczegółowy Wojskowy System Dowodzenia Strategicznego i Taktycznego, poprzez który możesz sprawować bezpośrednią kontrolę nad oddziałami lub powierzyć je dowódcom wojskowym (SI).

W grze znajdą się realistyczne surowce (zamiast uproszczenia "ścinaj drzewa / wydobywaj złoto", gracz ma możliwość kontroli produkcji, wykorzystania i eksportu 11 głównych surowców), a także setki szczegółowych i wiernie odwzorowanych jednostek wojskowych - od batalionu po dywizję (opracowane pod nadzorem amerykańskich wojskowych służby czynnej i konsultantów wojsk z innych państw).

Model ekonomiczny i polityczny opiera się o Radę Ministrów, którą można dobierać samodzielnie. Gracze będą mieli do wyboru dwa tryby rozgrywki: "Czasu rzeczywistego" lub "Tur".

Poza tym w "Supreme Ruler 2010" znalazły się: elastyczny interfejs dyplomacji, przejrzyście ilustrujący przebieg negocjacji, sprawny system "Doradców", pozwalający uniknąć niepożądanego mikro-zarządzania, a także przejrzyste i realistyczne Drzewo Technologii.

Wszystkie mapy opracowano na podstawie satelitarnych zdjęć udostępnionych przez NASA.

Istnieje możliwość gry wieloosobowej nawet dla 16 osób, w sieci lokalnej lub w internecie.

Wstęp do instrukcji gry napisał znany pisarz powieści gatunku political fiction - Larry Bond. Autor określa "Supreme Ruler 2010" jako najbardziej dopracowany i realistyczny model kraju, jaki został komercjalnie stworzony i wydany jako gra komputerowa.

Nicolas Games - inf. prasowa
Dowiedz się więcej na temat: tłumaczenia

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje