Stranglehold na start

Midway spieszy się ze skończeniem prac nad swoją grą wypełnioną efektami specjalnymi na miarę filmów z Hong Kongu. Współtworzoną z Johnem Woo i Chow Yun-Fatem produkcja powinna być gotowa jeszcze przed listopadem tak, aby wysokobudżetowa gra zdążyła na rynkową premierę PlayStation 3.

Utrzymany w stylistyce "Max Payne" tytuł ma być "duchowym następcą" najbardziej znanego dzieła opracowanego przez parę wspomnianych twórców - filmu "Dzieci Triady" (w oryginale "Lashou shentan", na zachodzie "Hard Boiled").

Chow Yun-Fat ponownie wcieli się w rolę inspektora Tequila, policjanta pozbawionego skrupułów w swojej prywatnej wojnie z gangsterami w Hong Kongu. Zabawa rozpocznie się niedługo po tym, jak Rosjanie porwali jego byłą żonę w Chicago. Tequila będzie naginać swoje obowiązki i prawo, aby uratować rodzinę.

Światowa premiera PlayStation 3 została wyznaczona na 17 listopada. Przedstawiciele Midway na w wypowiedzi dla serwisu IGN zdradzili, że zamierzają ukończyć prace nad grą jak najszybciej, aby została uznana za tytuł startowy nowej platformy Sony. Zapowiedzieli też, że dalsze informacje związane z projektem zostaną podane w późniejszym terminie.

Gra zostanie utrzymana w klimacie filmowego hitu: będzie cała masa akcji, strzelania, wstrząsających miejsc, akrobacji i ogólna destrukcja wirtualnego świata. Najważniejszym elementem zabawy mają być niemal nieustanne pojedynki z wykorzystaniem broni palnej w najrozmaitszych lokacjach, które częstokroć nie przetrwają naszych starć z oponentami. Dodatkowo twórcy przewidują możliwość prowadzenia walk za pośrednictwem sieciowych serwerów.

Podczas rozgrywek będzie można korzystać z rozmaitych uników, przesuwać znajdujące się dookoła przedmioty, aby utrudnić skupienie się wroga na wymianie ognia. Nasz bohater będzie mógł również skorzystać ze spowolnienia czasu. W grze pojawią się też specyficzne dla Johna Woo sceny przerywnikowe i efekty specjalne.

"Stranglehold" ma również w pełni opierać się na najnowszej edycji silnika graficznego Unreal 3.0 ze wsparciem systemu wizualizacji fizyki świata gry Havok.

Produkcja została oficjalnie zapowiedziana na konsole Xbox 360 i PlayStation 3 oraz komputery klasy PC. Datę premiery wcześniej wyznaczono na ostatni kwartał bieżącego roku.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: start
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy