Sony kontratakuje

Na początku tego tygodnia Microsoft podał, że pakiet Xbox Live Starter Kit sprzedał się już w 350 tys. egzemplarzy. Tym samym firma z Redmond zasugerowała, że w dziedzinie usług sieciowych konsola Xbox radzi sobie nie gorzej, niż Play Station 2. Odpowiedź Sony była błyskawiczna: firma poinformowała, że sieciowa przystawka do PS2 rozeszła się już w ilości przeszło 600 tys. sztuk.



Informacje podgrzewają atmosferę wokół zbliżającej się premiery usług Xbox Live w Europie. W sektorze gier sieciowych Microsoft jest znacznie bardziej aktywny, niż Sony, które wciąż nie ujawniło oficjalnych planów premiery usług online w Europie. Jednak wyniki sprzedaży pokazują, że dzięki wielokrotnie większej liczbie sprzedanych konsol, Sony - nawet zachowując się pasywnie - także w Internecie radzi sobie lepiej niż aktywny Microsoft... Aż 400 tys. sztuk przystawek dla PS2 sprzedano w Japonii (z 200 tys. korzystają abonenci sieciowej gry "Final Fantasy XI"), reszta nabywców to Amerykanie. W Japonii sieciowe usługi dla PS2 są dostępne od maja ubiegłego roku, w USA - od sierpnia.

Reklama

(4D)

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Redmond | firma | pakiet | Live | Xbox | Microsoft | Sony
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy