Sony i Nintendo kupują od Segi

Sega.com udostępni firmom Sony i Nintendo platformę programową SNAP (Sega Network Application Package) przeznaczoną do tworzenia gier sieciowych. SNAP to zestaw technologii umożliwiających developerom łatwe rozszerzenie swoich gier o opcję rozgrywki w sieci. SNAP zawiera również wiele opcjonalnych usług pozwalających na uruchomienie, utrzymanie i rozwój środowiska gry sieciowej. Sega zapewnia wsparcie w takich obszarach jak hosting, billing, konsultacje oraz testowanie nowych produktów.

Reklama



"Z 17 tytułami wprowadzonymi na rynek, Sega jest niekwestionowanym pionierem konsolowych gier sieciowych, a było to możliwe za sprawą technicznego wsparcia ze strony Sega.com" - powiedział Ryoichi Shiratsuchi, dyrektor generalny Sega.com i szef działu sieciowego w Sega Corporation. "Od stworzenia pierwszej szybkiej sieci dla użytkowników konsol, po dostarczenie developerom pracującym nad tytułami dla Nintendo GameCube i Sony PlayStation 2 kompleksowego rozwiązania SNAP, Sega.com okazuje prawdziwe przywiązanie do przyszłości przemysłu gier - gier sieciowych".



(4D)

Dowiedz się więcej na temat: Sony

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje