Sins of a Solar Empire w produkcji

Niezależne studio deweloperskie Ironclad Games zapowiedziało rozpoczęcie prac nad swoim debiutanckim tytułem. Pochodzący z Kanady zespół ma jednak spore doświadczenie w tej dziedzinie.

W skład zlokalizowanej w Vancouver grupy wchodzą byli pracownicy m.in. takich firm, jak Sierra Studios, Take 2 Interactive, Rockstar Games, Disney Interactive, TNT Television, The Cartoon Network oraz Mattel. Twórcy dopiero teraz postanowili ujawnić swoje nowe dzieło, zatytułowane "Sins of a Solar Empire".

Produkcja ta będzie stanowić strategię czasu rzeczywistego, która w całości będzie utrzymana w klimacie science-fiction. Fabuła gry ma opowiadać o losach pewnej galaktyki rozszarpanej konfliktami. Niegdyś istniało potężne Imperium Vasari, które jednoczyło pod swoją władzą wiele planet. Tajemniczy kataklizm zniszczył życie na większości z nich, a tych, którzy przeżyli, zmusił do poszukiwania nowego domu. Wiele lat później formacja zwana Trade Order odkryła, że na jednej z peryferycznych planet mieszkańcy zajmują się najbardziej kontrowersyjnymi badaniami naukowymi, jakie znano. Za karę zostali wysiedleni i zmuszeni do ucieczki. Przez lata panował pokój, a w galaktyce kwitł handel. Opowieści o przodkach uznawano za bajki, aż pewnego dnia powrócili Vasari, którzy postanowili zabrać to, co do nich należało. Wygnani z galaktyki, określając się jako The Advent, postanowili wykorzystać sytuację i zemścić się za przodków.

W "Sins of a Solar Empire" gracz będzie mógł objąć dowództwo nad jedną z trzech frakcji, aby ostatecznie zdobyć dominację w podzielonym do tej pory systemie słonecznym. Każda z nacji będzie posiadać własne typy oddziałów, strategie, taktyki, system ekonomiczny, zabójcze technologie oraz sposoby na brutalną walkę i delikatne rozmowy dyplomatyczne. Same walki będą się bowiem toczyć zarówno w przestrzeni kosmicznej, jak i na powierzchni planet.

Firma Ironclad Games zapowiedziała, że w jej pierwszej produkcji pojawi się nowatorski silnik graficzny Iron Engine oraz zestaw narzędzi do projektowania zawartości gry, określany jako Forge Tool Suite. Gracze będą też mogli korzystać z systemu IroncladOnline do prowadzenia rozgrywek sieciowych dla maksymalnie dziesięciu graczy jednocześnie.

Data premiery "Sins of a Solar Empire" nie została jeszcze ujawniona. Gra nie ma też jeszcze określonego wydawcy. Na koniec bieżącego roku twórcy planują przeprowadzenie zamkniętych testów wersji beta.

Dowiedz się więcej na temat: studio

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje