Serwisy o grach mają przyszłość

Rob Cooper, jeden z głównych dyrektorów wykonawczych firmy wydawniczej Ubisoft, przewiduje świetlaną przyszłość dla internetowych witryn poświęconych grom wideo. Specjalista przewiduje, że w nadchodzących latach serwisy o elektronicznej rozrywce znacznie zyskają na sile.

Reprezentujący brytyjski oddział Ubisoft Cooper potwierdził, że pochodzący z Francji koncern planuje poświęcić więcej gotówki na reklamy online wraz z dalszym wzrostem popularności stron o grach.

"Tylko w ubiegłym tygodniu rozglądaliśmy się nad drogami i sposobami, jak powinniśmy wydawać nasze pieniądze na strony głównie z powodu ich aktywności. Widzisz tak wielki rezultat na samej stronie" - powiedział w wywiadzie udzielonym dla audycji podcast Games Central.

Zdaniem Coopera serwisy o grach są popularne wśród użytkowników gier za sprawą bezpośredniego dostępu do informacji.

"Gracze chcieliby czytać, kiedy mają na to ochotę, a nie w konkretnym czasie, kiedy ukaże się magazyn" - zapewnia. "Z pewnością gdy szukam czegoś w internecie, robię to, bo jest to natychmiastowe. Zamiast czekać na coś do czytania, mogę czytać to tu i teraz, co dla mnie jest zdecydowanie ważniejsze".

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: firmy | przyszłość
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama