Rob Cooper, jeden z głównych dyrektorów wykonawczych firmy wydawniczej Ubisoft, przewiduje świetlaną przyszłość dla internetowych witryn poświęconych grom wideo. Specjalista przewiduje, że w nadchodzących latach serwisy o elektronicznej rozrywce znacznie zyskają na sile.
Reprezentujący brytyjski oddział Ubisoft Cooper potwierdził, że pochodzący z Francji koncern planuje poświęcić więcej gotówki na reklamy online wraz z dalszym wzrostem popularności stron o grach.
"Tylko w ubiegłym tygodniu rozglądaliśmy się nad drogami i sposobami, jak powinniśmy wydawać nasze pieniądze na strony głównie z powodu ich aktywności. Widzisz tak wielki rezultat na samej stronie" - powiedział w wywiadzie udzielonym dla audycji podcast Games Central.
Zdaniem Coopera serwisy o grach są popularne wśród użytkowników gier za sprawą bezpośredniego dostępu do informacji.
"Gracze chcieliby czytać, kiedy mają na to ochotę, a nie w konkretnym czasie, kiedy ukaże się magazyn" - zapewnia. "Z pewnością gdy szukam czegoś w internecie, robię to, bo jest to natychmiastowe. Zamiast czekać na coś do czytania, mogę czytać to tu i teraz, co dla mnie jest zdecydowanie ważniejsze".
Najlepsze tematy
-
Tak Wałęsa zakpił z PiS. Internauci oburzeni
-
Spełnia się wizja końca świata? Oto dowody
-
Konflikt Owsiaka z posłanką zaostrza się. Padły mocne słowa
-
Właśnie tego pragną mężczyźni?
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Dziś w Interii
Raporty specjalne
Rekomendacje
-
Smartfon na komunię
Sprawdź jaki telefon wybrać na prezent
-
Santa Claus is coming to town
Santa Claus is coming to town - przypomnij sobie tekst lubianej, bożonarodzeniowej pieosenki....
Pozostałe tematy
-
Chillout
Słuchaj nieprzerwanie swojej ulubionej muzyki - tylko w...
-
Kursy walut
Tu sprawdzisz najszybciej i najdokładniej najnowsze kursy...
-
Tłumacz
Nasz tłumacz to idealne rozwiązanie dla każdego, dużego i...
Sprawdź: