Sequel Gears i wersja PC w drodze

Cliff "Cliffy B" Bleszinski, projektant studia Epic Games, potwierdził rozpoczęcie przygotowań do drugiej edycji przebojowej gry akcji "Gears of War". Mark Rein, prezes firmy, ujawnił zaś przygotowania edycji gry dla posiadaczy komputerów osobistych.

Bleszinski swoją deklaracją podczas Game Developers Conference 2007 zaskoczył jednak niewielu. Przedstawiciele Microsoftu już przy okazji premiery gry wspominali, iż rozważane są prace nad trylogią. Wydana na Xboxa 360 w listopadzie gra sprzedała się na całym świecie już w nakładzie przekraczającym 3 miliony egzemplarzy.

Ojciec sukcesu "Gears of War" ujawnił też inspiracje, które posłużyły mu do stworzenia koncepcji gry. Pośród produkcji, które dały mu podstawy do stworzenia swojego tytułu, wymienił "Unreal Warfare", "Unreal Tournament 2004", "Resident Evil 4", "kill.switch" i "Bionic Commando". Zdradził również, że oparta na Unreal Engine 3 gra początkowo miała być pierwszoosobową strzelanką.

Mark Rein tymczasem podał podczas imprezy, że Epic Games tworzy konwersje "Gears of War" na PC. W gruncie rzeczy gra od początku była tworzona z myślą o użytkownikach komputerów osobistych jednakże względy finansowe zadecydowały o współpracy z producentem konsoli Xbox 360.

Deweloper odmówił podania dalszych szczegółów. Zapewnił, że w tej chwili firma skupia się przede wszystkim na skończeniu trwających już kilka lat prac nad "Unreal Tournament III" na PC, Xboxa 360 i PlayStation 3.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: projektant | studia | w drodze
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy