Second Sight - PS2

Platforma: PlayStation 2, Xbox, GameCube

Producent: Codemasters / Free Radical Design

Wydawca PL: CD Projekt

Gatunek: Akcja

Typ lokalizacji: pudełko i instrukcja po polsku

Data premiery PL: 23 września 2004

Sugerowana cena: 229,90 PLN





Czym jest "Second Sight"? - zapytasz zdumiony analizując galerię tego tytułu. Widoczne na obrazkach ciała, zwijające się w bolesnych konwulsjach, postacie rzucane o ściany, psychodeliczny klimat - to i tak telegraficzny skrót tego, co oczekiwać będzie na nas w finalnym dziele zespołu Free Radical Design.

Reklama





Oprawa wizualna "Second Sight" może jak najbardziej przywodzić na myśl plastyczną otoczkę bestsellerowej serii "Timesplitters", ponieważ grę tworzy ten sam oddział deweloperski. Jeśli myślicie, że "SS" będzie wtórną strzelanką, to musimy was miło zaskoczyć - rozbudowanie opcji działania w terenie może powalić niejednego twardziela. Najbardziej interesująco wypadają patenty z wykorzystywaniem nadludzkich mocy do celów eliminacji wrogów! Ale o tym za momencik...





Historia "Second Sight" rozpoczyna się w dziwnym, nieznanym nam szpitalu, gdzie budzimy się przykuci do łóżka. Nie pamiętając wydarzeń z przeszłości oraz faktów nas sprowadzających do tego obiektu, zaczynamy przeżywać psychiczne katusze.



Niepokój oraz wyobcowanie zaczynają pogłębiać się z momentem odkrywania dziwnych i niezrozumiałych dla nas umiejętności, których nabyliśmy najwidoczniej przed przebudzeniem. Jak do tego doszło? Czemu służą te potężne i drzemiące w nas moce? Wyruszając w poszukiwaniu prawdy o sobie samym, dane nam będzie stopniowo odkrywać i coraz precyzyjniej kontrolować potęgę umysłu.





W "Second Sight" nasz bohater, będzie mógł wykorzystywać niezwykle efektowne, widowiskowe i skuteczne moce "PSI", takie jak leczenie, telekineza i kontrola umysłów. Choć brzmi to troszkę enigmatycznie, to w praktyce wygląda to tak, że będziemy mogli np.:

- siłą umysłu (telekineza) przenosić przedmioty

- rzucać przedmiotami, postaciami (nie dotykając ich)

- przełączać siłą umysłu różne mechanizmy, wabiąc tym samym obcych

- generować fale uderzeniowe (PSI PULSE) zmiatające dosłownie rywali z powierzchni ziemi

- przejmować pełną kontrolę nad umysłami innych osobników

- przyjmować niematerialną postać, będąc tym samym niewidocznym dla wrogów

- wychodzić w własnego ciała (projekcja)





Zapowiadany produkt grupy Free Radical Design zasysa niczym najnowszej generacji mobilne odkurzacze. Elementami, które przyciągną was do spędzenia niezapomnianych chwil z "Second Sight", są przede wszystkim: niesamowity scenariusz, 11 rodzajów uzbrojenia, wysoko interaktywne środowiska oraz pięknie dopracowana fizyka przedmiotów. Swą przygodę poprowadzimy przez 17 różnorodnych lokacji - od laboratoriów badawczych, aż po lodowe pustynie Syberii.





Co dziwne i bardzo zaskakujące, na tydzień przed planowaną premierą zapowiadanego "Second Sight" wydawca Midway wypuści na rynek niezwykle podobną produkcję zatytułowaną "Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy".





Podobieństwa w sferze tematycznej i systemu zabawy przy tak oryginalnej i innowacyjnej grze są wręcz nieprawdopodobne! Komu został wykradziony pomysł? Tego zapewne nigdy się nie dowiemy, jednak jedno jest pewne - choć gry są do siebie bliźniaczo podobne, obu będzie warto spróbować, ponieważ prezentują wysoką jakość wykończenia oraz potencjał wielogodzinnej zabawy.



Marcin "MartineZ" Brodowski

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: PlayStation Vita | Platforma Obywatelska | wydawca | Xbox | design
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy