Rośnie wartość rynku gier online

Jak wynika z badań niezależnej firmy analitycznej Screen Digest, wartość rynku gier sieciowych sięgnęła jednego miliarda dolarów, do czego w głównej mierze przyczyniły się dwa tytuły: "World of Warcraft" i "Second Life".

Szacowana wartość rynku sieciowej rozrywki pochodzi przede wszystkim z opłat subskrypcyjnych. Dodatkowo, w grę wchodzą nieokreślone jeszcze sumy, które wynikają z wymiany prawdziwych pieniędzy na wirtualne, a są to prawdopodobnie całkiem spore kwoty. Na przykład rynek nieruchomości w rzeczywistości wirtualnej jest na tyle rozwinięty, ze nikogo już nie dziwią transakcje warte kliku tysięcy dolarów jak najbardziej realnej gotówki.

Pojawiła się nawet spora grupa ludzi tworzących graficzne wyobrażenia przedmiotów, które następnie sprzedawane są w wirtualnym świecie. Wszystko to sprawia, że krajobraz świata w sieciowych grach staje się coraz bardziej wykładnią otaczającej nas rzeczywistości.

(INTERIA.PL/4D)

Reklama
Rebis
Dowiedz się więcej na temat: firmy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy