RollerCoaster Tycoon 3 załatane reklamami?

Panowie z Atari wraz z firmą Massive Inc. postanowili, że w najnowszej strategii ekonomicznej korporacji, grze pt. "RollerCoaster Tycoon 3", pojawią się reklamy realnie istniejących przedsiębiorstw.

Amerykański dziennik New York Business twierdzi, że rozmaite reklamy już niedługo wypełnią bestsellerową produkcję. Zgodnie z umową z Massive Inc., zespół specjalistów opracuje reklamy znanych koncernów tak, by cała zawartość świata gry była nimi po prostu wypełniona. Oczywiście jeśli wierzyć informacjom - nie do przesady. Reklamy w wirtualnym świecie gry znajdą swoje miejsce w stosownych miejscach, takich jak chociażby uliczne billbordy, znaki, logosy, produkty w sklepach, szyldy itd. Reklamy będą się zmieniać wraz z kolejnymi decyzjami podejmowanymi przez gracza i jego konkurentów.

Ponadto warto dodać, że Massive Inc. jest jedną z nielicznych agencji reklamowych, które wpadły na początku bieżącego roku na pomysł zamieszczania reklam w grach. W chwili obecnej firma współpracuje m.in. z takimi zachodnimi koncernami, jak: Coca-Cola, Honda, Dunkin' Donuts, Intel, Nestle, Paramount i T-Mobile.

Wirtualne reklamy w "RollerCoaster Tycoon 3" pojawią się dopiero po pobraniu stosownej łatki do wydanej pod koniec ubiegłego roku produkcji. Co istotne - poprawka poza instalacją reklam będzie usuwała wiele prawdziwych błędów gry i dodawała nowe opcje. Oby tylko nie skończyło się na załataniu gry reklamami.

Dla przypomnienia - polska premiera trzeciej edycji serii "RollerCoaster Tycoon" oraz oficjalnego rozszerzenia do gry zatytułowanego "Soaked!" została zapowiedziana przez firmę LEM już na sierpień 2005. Obie produkcje zostaną wydane w pełnej polskiej wersji językowej.

Dowiedz się więcej na temat: Atari | reklamy | rollercoaster

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje