Rogue Galaxy nabiera kolorów

Pojawiły się pierwsze konkretny odnoście zapowiedzianej przed dwoma tygodniami na PlayStation Meeting 2005 nowej grze RPG studia Level 5.

Japoński magazyn Famitsu opublikował sporą zapowiedź tworzonej z myślą o konsoli Sony PlayStation 2 produkcji pt. "Rogue Galaxy". Informacje ujawnił sam szef projektu Akihiro Hino, którego zdolności wkrótce poznamy wraz z premierą "Dragon Quest VIII".

Całość zostanie wykonana przy użyciu trójwymiarowej techniki cel-shading, dzięki czemu gra będzie wyglądać jak film anime. Fabuła przeniesie graczy do świata utrzymanego w klimacie science-fiction.

Głównym bohaterem będzie tutaj Jester Rogue - młodzieniec, który czuje się uziemiony na pustynnej planecie Rosa i marzy o odbyciu podróży w przestrzeń kosmiczną. Wkrótce otrzymuje taką szansę, po tym jak gwiezdni piraci rekrutują go do swojej załogi. Szybko też odkryją, że Rogue nie jest taki znowu zwykły - raz, że na plecach nosi ogromny miecz, dwa, że na jego twarzy znajduje się dziwne znamię. Rozwiązanie tajemnic, jakie kryje w sobie Jester, będzie naszym głównym zadaniem.

W grze pojawią się również inne postacie pochodzące z różnych ras - w tym przedstawiciele robotów, kotów i ryb. Pośród ujawnionych do tej pory bohaterów znajdują się jednak sami ludzie: Kisara - córka przywódcy gwiezdnych piratów Dorgengore, Luluka - twarda, młoda panna specjalizująca się w strzelaniu z łuku, Zegram - tutejszy łobuz, oraz tajemniczy Han. Niemniej nasza drużyna będzie mogła liczyć maksymalnie osiem osób, zaś podczas walk będzie uczestniczyć tylko trójka postaci. Ponadto każdy wojownik będzie potrafił walczyć przynajmniej dwoma różnymi broniami spośród arsenału liczącego 16 rodzajów oręża.

"Rogue Galaxy" ma się wyróżniać też brakiem doładowywania, dzięki czemu bez przerywania zabawy będziemy mogli przemierzać zakątki całej galaktyki. Będą więc planety zalesione, mechaniczne, miejskie, przemysłowe itd. Rzeczywistość ta ma być jeszcze większa od gigantycznego świata "Dragon Quest VIII". Dodatkiem będzie też zestaw ukrytych mini gier.

W Japonii premiera została wstępnie zapowiedziana na grudzień. Wersja w języku angielskim ukaże się prawdopodobnie w połowie 2006 roku.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: studia | PlayStation Vita
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy