Rodzicu, strona ci doradzi
Organizacja członkowska Coalition of Entertainment Retail Trade Associations (CERTA) zrzesza i reprezentuje ponad 2 tys. sklepów oraz wystawców, działających w ponad 40 tys. kin oraz sklepów z filmami wideo, grami i muzyką. CERTA zrzesza także internetowe sklepy online oraz inne tego typu przedsięwzięcia.
W tym tygodniu CERTA uruchomiła stronę internetową, której celem jest dostarczanie informacji amerykańskim rodzicom o systemach klasyfikacji dostępności filmów i gier wideo ze względu na wiek odbiorcy.
Witryna mieszcząca się pod adresem www.erlam.org (akronim dla Entertainment Ratings & Labelling Awareness Month) dostarcza informacji o systemie klasyfikacji filmów, gier komputerowych, muzyki oraz o polityce klasyfikacji i oznaczania filmów w kinach, gier i muzyki pojawiających się w sklepach.
Uruchomienie serwisu internetowego jest połączone z kampanią informacyjną, przypominającą rodzicom, że system klasyfikacji istnieje po to, aby im pomóc. Akcja będzie przekazywana za pomocą 5 tys. sklepowych monitorów.