RoboBlitz w produkcji

Zespół Naked Sky Entertainment poinformował o oficjalnym rozpoczęciu przygotowań nowej zręcznościowo-logicznej gry dla konsoli Xbox 360, która będzie gotowa wraz z początkiem nadchodzącego nowego roku.

Produkcja "RoboBlitz", zaprezentowana wcześniej na Game Developers Conference oraz targach E3 2005 jako pokaz możliwości technicznych sprzętu następnej generacji od firmy Microsoft, doczeka się wydania już w najbliższych miesiącach.

"RoboBlitz" będzie korzystać z możliwości silnika graficznego Unreal Engine 3, dzięki czemu - jak twierdzą twórcy - będziemy mogli sięgnąć po szybką produkcję, wypełnioną po brzegi akcją i potężnymi broniami. Do przejścia będziemy mieli ponad 15 różnych poziomów, w których pokierujemy losami robota zwanego Blitz. Wielozadaniowa maszyna otrzyma dość nietypową misję uratowania swojej fabryki przed inwazją mechanicznych mózgów.

Gra studia Naked Sky Entertainment będzie w pełni korzystać też ze wsparcia nowoczesnej technologii Ageia PhysX odpowiedzialnej za wizualizację fizyki trójwymiarowego świata gry. Cała produkcja będzie zajmować bardzo niewiele miejsca i będzie do pobrania za pośrednictwem systemu Xbox Live Arcade.

Jak twierdzi Tian Mu, prezes firmy Naked Sky - sprzedaż "RoboBlitz" tą drogą będzie jednym z pierwszych tak odważnych kroków w dziedzinie elektronicznej dystrybucji. Premiera gry została zapowiedziana na wiosnę 2006 roku.

Dowiedz się więcej na temat: 360 | Xbox | xbox 360

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje