Reklamy także w PlanetSide

Odpowiedzialny za zarządzanie sieciowymi grami firmy Sony oddział rozpoczął współpracę z agencją Massive Inc.

Lukratywny kontrakt podpisany między przedstawicielami Sony Online Entertainment i zespołem specjalistów od wirtualnych reklam nie jest pierwszą tego typu akcją.

Całkiem niedawno panowie z Massive Inc. podpisali podobne umowy z innymi firmami z branży elektronicznej rozrywki. Za przykład może posłużyć chociażby sieciowy RPG "Anarchy Online" norweskiej korporacji Funcom oraz strategia ekonomiczna "RollerCoaster Tycoon 3" od Atari.

Już teraz pewne jest, że reklamy pojawią się w przyszłości również w grach sieciowych wydanych przez Ubisoft i Vivendi Universal. Jakie to konkretnie będą tytuły - jeszcze nie ujawniono.

Podobnie jak w grach konkurencji, także w przeznaczonym do zabawy online "PlanetSide" reklamy pojawią się w formie plakatów i dużych billboardów zamieszczonych w różnych lokacjach w grze. Pierwsze ogłoszenia pojawią się już pod koniec tego miesiąca. Nie ogłoszono jeszcze, jakie firmy przygotowują już prezentacje swoich produktów.

Twórcy gry zakładają, że ta zmiana pozytywnie wpłynie na całą społeczność użytkowników "PlanetSide". Jak twierdzą, dodatkowe przychody pozwolą na dalszą rozbudowę gry i dodanie opcji, o które prosili gracze.

Massive Inc. jest jedną z nielicznych agencji reklamowych, które wpadły na początku bieżącego roku na pomysł zamieszczania reklam w grach. W chwili obecnej firma współpracuje m.in. z takimi zachodnimi koncernami, jak: Coca-Cola, Honda, Dunkin' Donuts, Intel, Nestle, Paramount i T-Mobile.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: oddział | Sony | firmy | reklamy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama