Reebok w parze z EA

Firma Reebok podpisała z wydawnictwem Electronic Arts porozumienie sponsorskie, na mocy którego jej produkty pokazywane będą we wszystkich grach sportowych wydawanych przez amerykańskiego giganta wydawniczego.

Współpraca rozpocznie się od gry "NFL Street 2", która znajduje się już w sklepach w Stanach Zjednoczonych, a do Europy trafi 28 stycznia 2005 roku.

Szczegóły umowy są objęte klauzulą poufności, lecz wiadomo, że jednym z warunków ma być prezentowanie produktów Reeboka. Chodzi tu zarówno o obuwie, jak i odzież sportową. Najciekawsze jest to, że w grach znajdą się modele, których nie ma jeszcze na rynku, więc gracze będą jako pierwsi mogli dowiedzieć się o ich istnieniu.

Obie firmy zdecydowały się także na wzajemną promocję, a ich przedstawiciele są przekonani, że taka strategia marketingowa bardzo szybko przyniesie pożądane efekty w postaci wzrostu sprzedaży.

Warto przypomnieć, iż to nie pierwszy przypadek, gdy Electronic Arts nawiązuje tego typu współpracę. W przypadku "The Sims Online" partnerem wydawnictwa była firma McDonald's, a Rebellion ze swoim Red Bullem sponsorował grę "Dredd vs. Death"

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: W.E. | Electronic Arts | firma
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy