RE4 z mocną promocją

Nintendo planuje mocną kampanię promocyjną towarzyszącą premierze "Resident Evil 4" w Europie. Liczne promocje, włączając w to sponsorowane programy telewizyjne na kanale Sci-Fi oraz dwutygodniowe horror tour, to część planów firmy Nintendo w związku z uruchomieniem w marcu europejskiej sprzedaży przeboju Capcomu.

Gra, która w styczniu na terenie Stanów Zjednoczonych sprzedała się w nakładzie ponad 300 tys. egzemplarzy, została bardzo ciepło przyjęta przez recenzentów, osiągając bardzo wysokie noty w większości recenzji i uzyskując jedno z czołowych miejsc w serwisach Metacritic i Gamerankings, które zbierają oceny gier z drukowanych i internetowych recenzji.

Nintendo, które jest europejskim wydawcą gier firmy Capcom, podpisało miesięczną umowę na wyświetlanie sponsorowanych programów w telewizji Sci-Fi, włączając w to tematyczny weekend "Teen Scream", który będzie nadawany od 18 do 20 marca. Dodatkową atrakcją będzie tournee filmowe, zatytułowane "Evil Evolves", które od 10 do 25 marca odwiedzi takie masta, jak Londyn, Leicester i Leeds. W ramach "Evil Evolves" publiczność będzie mogła zobaczyć takie klasyki gatunku, jak "Alien", "Egzorcysta" i "The Wicker Man". Oczywiście będzie również możliwość wypróbowania "Resident Evil 4" w akcji.

Rob Lowe z brytyjskiego oddziału Nintendo powiedział, że firma jest zachwycona posiadaniem na wyłączność tytułu takiego, jak "Resident Evil 4", który jest grą przyciągającą starszych graczy i tworzącą pozytywny wizerunek Nintendo, jako firmy dostarczającej rozrywkę na najwyższym poziomie dla klientów w każdym przedziale wiekowym.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: promocje | firmy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy