Ratchet and Clank 2 - PS2

Tytuł: Ratchet and Clank 2

Platforma: PlayStation 2

Dystrybutor w kraju: Sony Poland

Gatunek: Przygoda

Premiera: listopad 2003



Bohaterowie nigdy się nie poddają!

Autorzy jednej z najpopularniejszych gier platformowych na PlayStation 2, zaprezentują nam jeszcze lepszą kontynuację. Ratchet and Clank powrócą pod koniec roku, a ich przygoda będzie wprost naładowana akcją. Czego należy oczekiwać po "Ratchet and Clank 2"? Wszystkiego, co najlepsze!



Innowacje...

Reklama

Oprócz usprawnionych rozwiązań z pierwszej części, pojawi się również wiele nowych elementów. Jednym z nich będzie system rozwoju postaci oparty o doświadczenia zbierane podczas gry. Twórcy z Insomniac Games postawili też na sprawdzony system rozwoju arsenału, bardziej dynamiczny element ekonomiczny (w końcu za coś trzeba kupować uzbrojenie), a także dodali szereg nowych sposobów gry (arena gladiatorów, walka w kosmosie, czy tzw. "kuliste światy"). Wygląda na to, że nowa misja z gatunku "ratowanie świata" będzie wyjątkowo ciekawa. Tym bardziej, że do naszej dyspozycji otrzymamy 20 nowych broni, oraz hi-tech gadżetów, każdy oczywiście z możliwością rozbudowy. Część opcji będzie z początku ukryta, a dopiero wraz z rozwojem gry i naszych umiejętności, otrzymamy większą "ofertę" masowej destrukcji. Maxi-gry (czyli bardzo rozbudowana wersja mini-gier) pozwolą nam na zdobywanie doświadczenia, środków finansowych, oraz cennych nagród - nie sposób nie zauważyć, że ten element gry przypomina gatunek RPG.



Świat pełen wrażeń

W kontynuacji Ratchet and Clank będziemy eksplorować galaktykę składającą się z 20 nieznanych graczom planet, pełnych zupełnie nowych postaci i bohaterów. Rozbudowany świat R&C 2 zostanie dodatkowo "przyprawiony" fenomenalną grafiką (już "jedynka" robiła porażające wrażenie), oraz bardzo ciekawą fabułą, utrzymaną w klimacie science-fiction. Ogólnie zanosi się na to, że zgodnie z przewidywaniami twórców, druga część gry będzie półtora razy większa od pierwowzoru.



Rozwijaj się!

Wspomniany wątek RPG został w R&C 2 bardzo mocno rozbudowany - gracz uzyska możliwość rozwoju statystyk bohaterów, broni, a także specjalnej zbroi. Warto, bowiem zaznaczyć, że Ratchet rozpoczyna grę w nowym stroju komandosa, który to posiada pięć stopni rozbudowy. Nowy system rozwoju postaci pozwala na zdobywanie, "nanotech" (czyli tzw. hit points - punkty przyznawane za walkę). Po przez zdobywanie doświadczenia Ratchet zwiększa swoje punkty "nanotech" z początkowych 4 do 80 pod koniec gry. Jednak, aby gracz nie poczuł się zbyt pewnie, także przeciwnicy rosną w siłę, zmuszając nas do wyciągnięcia najsilniejszej artylerii. W końcu liczba dostępnej broni i gadżetów pod koniec gry przekracza 50!



Z wstępnych zapowiedzi zapowiada się potężna (R)EWOLUCJA!!! Gry możecie wypatrywać na półkach sklepowych w okolicach listopada 2003!



MartineZ: Składam podziękowania za współpracę Sony Poland.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy