Przełomowy film stworzony przy użyciu gry

Firmy Activision i Lionhead Studios poinformowały, że są zaskoczone sukcesem jednego z wielu filmów przygotowanych za pomocą najnowszej strategii "The Movies".

Tworzona od kilku lat produkcja autorstwa Petera Molyneux na miesiąc po premierze odniosła ogromny sukces. Autor m.in. kultowych już serii "Populous" oraz "Black & White" postanowił skomentować przyjęcie jednego z filmów, który powstał przy użyciu nowej gry. W "The Movies" gracze stają się wirtualnymi właścicielami, menedżerami i reżyserami gigantycznej wytwórni filmowej.

Fani mogą samodzielnie przygotować filmy i zamieszczać je na łamach oficjalnej witryny internetowej gry. Do tej pory domorośli twórcy stworzyli plisko 19 tysięcy różnych produkcji, które może obejrzeć każdy. Strona themoviesgame.com przekroczyła już 100 milionów odwiedzin.

Film zatytułowany "The French Democracy" ("Francuska demokracja") - stworzony przez Alexa Chana, który postanowił skomentować w ten sposób sytuację ostatnich zamieszek w Paryżu i innych miastach - wzbudził zainteresowanie dziennika Washington Post, stacji telewizyjnej MTV, magazynu Business Week oraz francuskiego dziennika 20 Minutes.

"Za sprawą 'The Movies' chcieliśmy, by każdy mógł w prosty sposób przedstawić, co myśli poprzez stworzenie własnego krótkiego filmu i publikację go w sieci. Film Alexa okazał się całkowitą niespodzianką, znakomicie demonstrującą, jaki potencjał i wpływ drzemie w takich filmach" - stwierdził Molyneux.

"Nie spodziewałem się, że mój mały, 'domowej roboty' film spotka się z taką reakcją, ale przynajmniej przekazałem uczucia co do ludzkich wartości, jakie są dla mnie ważne. Jestem zadowolony, że 'The French Democracy' wstrząsnęło tak wieloma ludźmi, nawet jeśli nie zawsze w pozytywny sposób. Jestem zadowolony, że ten film sprawił, iż ludzie pomyśleli trochę więcej" - powiedział sam autor filmu, Alex Chan.

Dowiedz się więcej na temat: firmy | film

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje