Project Gotham Racing 2 odkrywa pomału przed pogromcami prędkości swe największe atuty. Jedno jest pewne - otrzymamy niezwykle wysublimowaną mieszankę najdroższych, najpiękniejszych sportowych maszyn wkomponowanych w środowiska wielkich miast. Owe środowisko (jak zapewniają programiści) będzie foto-realistyczne oraz niezwykle dopieszczone w detalach! Gracze będą mogli wybrać spośród ponad 50 modeli samochodów opartych na oryginalnych licencjach.
A teraz zapoznajcie się z kluczowymi cechami jakie posiadał będzie Project Gotham Racing 2:
W odniesieniu do pierwszej części teraz otrzymamy więcej miast do wyścigowych eksploracji. Wśród nich odnajdziemy na pewno: Hong Kong, Edinburgh oraz Szkocję. Tryb kariery będzie zezwalał na dynamiczne wojaże po świecie w celu wyszukiwania najkorzystniejszych zawodów oraz mistrzostw. Ilość zaimplementowanych miast nie została jeszcze oficjalnie zamknięta - co dobrze wróży potencjalnemu rozrostowi w tej materii
Tak jak wspominaliśmy na wstępie - Project Gotham Racing 2 zaoferuje wirtualnym kierowcom ponad 50 spalinowych rarytasów począwszy od klasyków szos a zakończywszy na najbardziej pożądanych maszynach świata. Wśród tych ostatnich na pewno nie zabraknie modeli Porsche oraz Ferrari. Wrażenia jakich będziemy doświadczać podczas prowadzenia tych bolidów mają być niezwykle ekscytujące!
Project Gotham Racing 2 będzie "supportował" technologię Xbox Live! Dla mniej wtajemniczonych tłumaczymy, że oznacza to fakt możliwości toczenia pojedynków "on-line"! Szczegóły dotyczące tego zagadnienia mają zostać ujawnione w późniejszym czasie.
Jeżeli gracz nie mam możliwości korzystania z zabawy przez internet w PGR2 to niech nie załamuje rąk, bowiem będzie rozwiązanie "awaryjne" w postaci "System-LINK"! Owy tryb zezwoli na połączenie czterech Xbox'ów i "szarpania" wraz z przyjaciółmi na czterech telewizorach w jednym pokoju! Trybów zabawy będzie co niemiara - zakończywszy na legendarnych "KUDOSACH"
Programiści grożą, że Project Gotham Racing 2 zademonstruje wyższość technologii graficznej Xbox'a nad wszelkimi istniejącymi na rynku systemami "next-gen'owymi." A my już dobrze wiemy, że owa aluzja skierowana jest do konsoli PlayStation2!
Wspomniana przed momentem "wyższość" ma wyrażać się również w ukazaniu oraz odzwierciedlaniu uszkodzeń karoserii. Modelowania brył samochodów w "real-time'ie" mają powalić nas na kolana. Czy tak będzie? Okaże się w dniu premiery, którą ustalono dla naszego kontynentu na grudzień 2003!
MartineZ: Składam podziękowania ULTiMIE za obietnicę udostępnienia nam w pierwszej kolejności tej pozycji do zrecenzowania. Zerknijcie na ich stronę: www.ultima.pl