Pozytywnie zakręceni skośnoocy!

Jako ciekawostkę pragniemy pokazać wam najnowszą akcję promocyjną, którą to SEGA przygotowała w Kraju Kwitnącej Wiśni odnośnie premiery nowych mobilnych gier dedykowanych telefonom komórkowym. Szczerze mówiąc to nie wyobrażamy sobie takiego charakteru reklamy i promocji na naszym kontynencie - a szkoda, gdyż z tego co widać i słychać i czuć to właśnie nasi skośnoocy gracze jako jedyni potrafią pokazać, że pomimo wieku nadal są dziećmi.



Powiemy szczerze, że analizując relacje z japońskich akcji promocyjno-reklamowych dosłownie aż łezka w oku chce się zakręcić - jak miło popatrzeć na ludzi, którzy w tak beztroski sposób i jakże naturalny ukazują własne produkty i przedsięwzięcia. Gdyby nie Japonia to coś nam się zdaje, że rynek "growy" marnie by dziś wyglądał (a praktycznie to wcale by nie wyglądał). Oj wiele zawdzięczamy naszym skośnookim rówieśnikom... Czy macie podobne odczucia?

Reklama
INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy