Powrót filmów interaktywnych!

Popularne na początku lat 90. ubiegłego wieku gry przygodowe i zręcznościowe z ogromną ilością wstawek wideo zaginęły bez śladu na długi czas.

Gatunek uformowany przez takie tytuły, jak "The 7th Guest", "Braindead 13", "Star Wars: Rebel Assault" i cykl "Mad Dog McGee" ma szanse odrodzić się w nowszej formie.

Filmy interaktywne mają za sobą złą przeszłość, choć ich największa popularność przypadła na lata pojawienia się pierwszych niezwykle popularnych płyt w formacie CD-ROM. Większość firm, które specjalizowały się w tworzeniu interaktywnych dzieł ,odnotowało serię spektakularnych strat.

Jednakże jak donosi Next-Gen.biz, uruchomiono niedawno produkcję zwaną "Underground Bounty Hunter". Za przygotowanie tego dzieła odpowiada wytwórnia o niedwuznacznej nazwie Cash Only Productions ("Produkcje Tylko dla Kasy"). Nad jakością gry postanowił czuwać Darryl Quarles, producent i scenarzysta znany z takich komedii rodem z Hollywood, jak: "Czarny rycerz", "Agent XXL" oraz "Następcy parszywej dwunastki".

Tajemnica opowiadającej o tajemniczym przestępczym światku gry tkwi w sposobie jej promocji. Gracz wciela się w rolę twardziela polującego na główną nagrodę. Zabawa toczy się zarówno na ekranie, jak i w realnym świecie.

"Underground Bounty Hunter" jest dostępna z pośrednictwem strony internetowej, na której zarejestrować mogą się tylko pełnoletni gracze. Przyłączenie się do zabawy kosztuje 25 dolarów, twórcy szacują, że już 4 tysiące zarejestrowanych uczestników pozwoli na pokrycie kosztów przygotowania gry. Co więcej, zabawa pozwoli dla jednego z nich na zwycięstwo 100 tysięcy dolarów. Rzecz w tym, aby śledzić uważnie kolejne odcinki filmu, szukać podpowiedzi do zagadek i kodów, które trzeba wprowadzić, aby przejść dalej. Gracz nie może się pomylić ani razu, każdy błąd oznacza śmierć jego bohatera.

Do tego projekt zakłada nie zwracanie uwagi na przeszłość filmów interaktywnych, stworzenie internetowej społeczności, bliski kontakt z odbiorcami oraz podtrzymanie użytkowników gry przy niej przez długi czas. Każdy gracz może przejść w określonym okresie czasu tylko jeden poziom, po czym musi czekać do następnego odcinka.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: wideo
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy