Powrót antyglobalistów

Holenderska firma wydawnicza Playlogic poinformowała o podpisaniu umowy wydawniczej z twórcami drugiej edycji jednej z najbardziej kontrowersyjnych gier ostatnich lat.

Wydana przed dwoma laty "State of Emergency" zdobyła sobie sławę za sprawą dość niekonwencjonalnej koncepcji - wcielenia się w postać osoby walczącej z wielką komercyjną korporacją niczym potencjalny, brutalny antyglobalista. Gra sprzedała się na całym świecie w nakładzie blisko 1,6 miliona egzemplarzy.

Wydarzenia przedstawione w drugiej części "State of Emergency" będą toczyć się około dziesięć lat po pierwszej części. Spanky, Bull oraz MacNeill ponownie stają w walce z korporacją. Tym razem poza bronią ręczną i palną będą mogli korzystać też z helikopterów, czołgów, opancerzonych transporterów oraz nowych oddziałów żądnych walki z komercją.

"State of Emergency 2" ma posiadać większe miasta, tłumy ludzi walczących na ich ulicach oraz bardziej rozbudowaną historię podczas zabawy dla pojedynczego gracza i w trybie multiplayer. Tym razem zabawa zacznie się od momentu, jak korporacja znalazła sposób na kontrolowanie umysłów ludzi poprzez produkcję stosownego jedzenia w restauracjach fast food. Ci, którzy się sprzeciwiają takiej wizji demokracji, zostaną spałowani i zniewoleni przez oddziały policji i wojska.

Pojawią się misje, w których będziemy musieli wydostać się z komory gazowej i zniszczyć apteki, w których są sprzedawane narkotyki pod postacią leków. Do nowości będą należeć system reputacji, kontrolowania gangu i kierowania pojazdami.

Warto dodać, że poprzedni wydawca "State of Emergency 2", firma Bam! Entertainment, na początku tego roku miał problemy finansowe, które w znacznej mierze odbiły się na studiu VIS Entertainment, tworzącym tę serię. Kontynuacji prac podjął się kanadyjski zespół DC Studios. Pewne jest, że gra zostanie wydana w wersji dla Sony PlayStation 2. Nie wspomniano jeszcze co stało się z pozostałymi zapowiadanymi wcześniej edycjami produkcji.

Dowiedz się więcej na temat: powrót | firma

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje