Po premierze GameCube

Po japońskiej premierze konsoli Nintendo GameCube, która miała miejsce w zeszły piątek (14 września) Nikkei News oszacował, że przez trzy dni sprzedano około od 60% do 70% całego (pół miliona) nakładu premierowego konsol. Daje to liczbę w granicach 280 000 - 300 000.

Tak więc sprzedaż konsol GameCube zaraz po jej premierze nie dorównuje sprzedaży PlayStation 2, czy też Game Boy Advance. Nintendo twierdzi, że jest ustatysfakcjonowane premierą NGC. Jednym z powodów "słabszej", niż się spodziewano, premiery konsoli Nintendo mogą być ostatnie tragiczne wydarzenia w USA. Japończycy, podobnie jak reszta świata, większość czasu spędzali przed TV oglądając najświeższe wydarzenia ze świata.

Reklama

Nintendo planuje do końca miesiąca wypuścić w Japonii dodatkowych 50 000 konsol GameCube. Szacuje się, że ich liczba na japońskim rynku gier video będzie do końca roku wynosić 1.4 miliona, natomiast na rynku amerykańskim 1.1 miliona sztuk.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: trzy dni
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy