Ostre starcie DS i PSP
Produkcja pt. "Ridge Racers" w przeciwieństwie do pozycji "Ridge Racer DS" z każdą kolejną porcją obrazków udostępnianych przez wydawcę coraz głębiej zakorzenia się umysłach pasjonatów wyścigów w wersji mobilnej. Pierwsze poważne starcie mobilnych konsoli następnej generacji zapowiada się bardzo interesująco.
W postronne oko obserwatora analizującego najświeższą galerię z gry "Ridge Racers" dedykowanej platformie sprzętowej PlayStation Portable od razu rzuci się niezwykle pieczołowicie opracowana strona wizualna projektu, wraz z zaimplementowanymi dziesiątkami smaczków graficznych. Tytuł "Ridge Racers" w wersji PSP dzieli ogromna przepaść pod względem jakości wizualnej od gry "Ridge Racer DS" kompilowanej z myślą o dwuekranowej konsoli Nintendo Dual Screen. Zwolennicy systemu firmy Nintendo jednak zaciekle bronią DS-a, twierdząc, iż w dobie rozwoju gier nie liczy się już oprawa AV, lecz innowacyjne doznania, jakich będziemy doświadczać w styczności z nowymi projektami.
Czy Wy, drodzy czytelnicy, prezentujecie podobny tok rozumowania? Ciekawi nas niezwykle, kto według Was wyjdzie z pierwszego starcia nowych "kieszonsolek" z dumnie podniesionym czołem - rewelacyjnie prezentujący się "Ridge Racers" czy może jednak "Ridge Racer DS" z opcją sterowania pojazdami za pośrednictwem rysika i ekranu z wbudowanymi sensorami dotykowymi?
Na wasze wypowiedzi oczekujemy w komentarzach. Zanim jednak pokusicie się o użycie sensownej argumentacji wpierw rzućcie okiem na jeszcze świeżutkie obrazki z "Ridge Racers", które prezentują szerokie spektrum dostępnych wehikułów oraz traktów.
"Ridge Racers" w wersji na konsolkę PlayStation Portable zadebiutuje najwcześniej w Japonii - już 12 grudnia 2004 roku. Gra oferowana będzie jedynie w wersji dla PSP, a jej sugerowana cena nie powinna przekraczać pułapu 5040 jenów (około 160 złotych).