Origenxbox360.com wielkim rozczarowaniem

Tajemnicza witryna internetowa, przygotowywana od miesięcy na zlecenie firmy Microsoft, okazała się być zaiste niesamowitą niespodzianką, która już na starcie rozczarowała niejednego fana konsoli Xbox.

Skrywana przez ostatnie miesiące strona wzbudzała zainteresowanie zarówno dziennikarzy, graczy, jak i przedstawicieli samej branży. Dookoła krążyły plotki, co też może kryć się pod tak dziwną formą reklamy, jak zielone drzewko na białym tle z biegającymi dookoła zającami.

Podobne akcje podejmowano już wcześniej. Na łamach ilovebees.com znalazły się zaszyfrowane informacje o datach i lokacjach, gdzie odbędą się imprezy promocyjne związane z "Halo 2" przed światową premierą gry. Natomiast pod adresem ourcolony.net ci, którzy wiedzieli, jak rozwiązać zagadki ukryte na stronie, otrzymywali kolejne informacje o platformie Xbox 360.

Czym jest origenxbox360.com nie wiedział jednak do samego końca nikt poza przedstawicielami Microsoftu. Dziwna kampania reklamowa obrosła spekulacjami. Gracze zakładali, że może to być sposób na zapowiedź trzeciej edycji niezwykle popularnej strzelanki "Halo", reklama sklepu Xbox 360, który mógłby się znaleźć na Times Square, lub też zapowiedź kontynuacji RPG-a "Fable".

Niespodzianka przygotowywana przez Microsoft przed startem zdobyła 600 tysięcy odwiedzin. Odsłonięta wczoraj strona okazała się mniej zaskakująca niż się zapodziewano. Coś co korporacja ujmowała jako "debiut następnej generacji grania, prawdziwe miejsce przeznaczone dla przyjemności czerpanych z grania", okazało się niczym więcej jak konkursem.

Wchodzący na stronę może wybrać flagę kraju, z którego pochodzi. Problem w tym, że są tam tylko państwa europejskie i to nie wszystkie. Polska oczywiście została całkowicie pominięta - z bliżej nieznanych przyczyn. Co za tym idzie - europejska premiera konsoli Xbox 360 odbędzie się z pominięciem naszego kraju. Niemniej obywatele innych wybranych państw Starego Kontynentu mogą podać swój adres poczty elektronicznej, a następnie odpowiedzieć na cztery pytania i czekać na wyniki. Dwóch głównych zwycięzców otrzyma możliwość przelotu do Stanów Zjednoczonych na światową premierę konsoli Xbox 360.

Dowiedz się więcej na temat: rozczarowanie | zlecenie | firmy | Microsoft | witryna | Xbox

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje