OniMedia Party

Koniec roku to czas podsumowań. Jest to również doskonały czas na przygotowywanie planów, zarówno w życiu osobistym jak i zawodowym. Te dwa elementy były obecne podczas Onimedia Party - imprezy, która odbyła się w Warszawie w piątek 16 grudnia w restauracji Il Sole.

Jeśli chodzi o podsumowanie dotychczasowych wyników City Interactive oraz Onimedii (właściciela marki OniGames) to prezes Marek Tymiński miał się czym pochwalić. Podczas wystąpienia otwierającego imprezę krótko skomentował wyniki obydwu spółek, podkreślając kilka znaczących faktów m.in.: blisko 70% wzrost sprzedaży w porównaniu do roku 2004, kilkukrotnie wyższy zysk obydwu firm, wejście do ścisłej czołówki polskich firm sprzedających gry komputerowe (niemal 800 000 sprzedanych kopii tylko na terenie Polski) oraz wzmocnienie sieci dystrybucji na rynkach europejskich.

Na koniec wystąpienia Marek Tymiński poinformował zebranych gości o utworzeniu fundacji OniGames Dzieciom, poprzez którą firmy Onimedia i City Interactive finansować będą potrzebujących.

Po części oficjalnej goście zostali zaproszeni do zabawy. Był poczęstunek, set dj-ski, występy tancerek i piękne hostessy. Można było również zapoznać się z planowanymi na nowy rok wydawnictwami - "Terrorist Takedown: Wojna w Kolumbii", "Crashday", "Lula 3D" oraz najświeższymi produkcjami, takimi jak "Nibiru" czy Combat Wings, który w sprzedaży pojawi się jeszcze w grudniu tego roku.

OniMedia - inf. prasowa
Dowiedz się więcej na temat: party

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje