Oktoberfest na tapecie

Niemiecka firma 10TACLE STUDIOS AG wykupiła wyłączne prawa do największego piwnego festiwalu na świecie - Oktoberfest - odbywającego w bawarskim Monachium oraz do jego oficjalnej maskotki - bawarskiego jamnika. Co to ma wspólnego z grami wideo?

Otóż Niemcy chcą robić gry... w oparciu o ogólnie pojęty festiwal piwny Oktoberfest.

Każdego roku na Oktoberfest zjeżdżają się miliony turystów z całego świata, by wziąć udział w imprezie będącej od wielu lat synonimem dzikiej zabawy i świetnej atmosfery, zakrapianej hektolitrami złotego napoju pochodzącego wprost ze źródła wszystkich piw. Firma 10TACLE STUDIOS AG zamierza stworzyć gamę gier na PC, komórki, a także automaty do gier, które będą ustawione w pawilonach piwnych podczas trwania Oktoberfest.

Według Franka Holza, szefa marketingu 10TACLE STUDIOS AG, międzynarodowa świadomość marki i jej rozpoznawanie jest najważniejszym kryterium przy wyborze zakupu licencji. "Grupy turystów z całego świata przyjeżdżają do Monachium na Oktoberfest, każdy chce doświadczyć bawarskiego spektaklu na własnej skórze. Tworząc gry oparte o Oktoberfest, mamy nadzieję na zaprezentowanie fascynacji tym fenomenem i udostępnienie tego szerokiej publiczności" - powiedział Holz.

Już nie możemy się doczekać tych wymagających strategii, fascynujących przygodówek, jak również dynamicznych wyścigów. Choć z tymi ostatnimi może być ciężko, gdyż po piwku nie wolno prowadzić samochodu, a co dopiero po kilku...

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Niemcy | firma
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy