Odzież tylko dla gracza!

Do czasu premiery czwartej odsłony serii "Biohazard" ("Resident Evil") pozostało niewiele ponad miesiąc. Już teraz specjaliści od marketingu firmy Capcom prognozują, że gra wzbije się na szczyty popularności i tym samym napędzi koniunkturę sprzedaży produktów pobocznych, czyli tzw. gadżetów. Oto, co prócz samej gry przygotowano dla wielbicieli wirtualnego horroru...

7 lutego 2005 roku na japoński rynek wkroczy niezwykle odważna kolekcja ubrań - "Biohazard 4 Leon's Collection". Najwięksi fani gry "Biohazard 4" ("Resident Evil 4") wśród niepowtarzalnej edycji odzieży odnajdą koszulki, rękawiczki, paski, spodnie, okulary przeciwsłoneczne, kurtki skórzane, buty itd.

Ubrania z serii "Biohazard 4 Leon's Collection" będzie można zamawiać na specjalnie do tego celu stworzonej witrynie oraz ze strony http://www.capcom.co.jp/

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: specjaliści | firmy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy