Oblicze sieciowego Warhammera odsłonięte

Po dwóch latach prac zespół Climax stracił umowę z Games Workshop dotyczącą produkcji sieciowej gry opartej na jednym z najbardziej znanych światów fantasy. W maju ubiegłego roku produkcje "Warhammer Online" przekazano firmie Mythic Entertainment. Deweloperzy dopiero teraz przedstawili pierwsze efekty swoich prac.

"Warhammer Online: Age of Reckoning" będzie masową grą online przeznaczoną na komputery klasy PC, która ma wiernie przenieść do wirtualnej przestrzeni realia kultowego uniwersum, zawdzięczającego swoją sławę grze bitewnej, fabularnej i karcianej.

Zespół Mythic Entertainment znany jest światu za sprawą prowadzonej z powodzeniem od 2002 roku gry online pt. "Dark Age of Camelot". Zdaniem producentów, ich nowe dzieło będzie znacznie odmienne w stosunku do konkurencyjnych produkcji sieciowych. Możemy spodziewać się rozbudowanej fabuły, rozmaitych czarów, broni, przedmiotów, lokacji oraz ogromnych bitw.

Zabawę zaczniemy po długim okresie wojny pomiędzy siłami Chaosu i Imperium. Władcy ziem stale mają problem z obroną zwykłych mieszkańców przed najeźdźcami. Ostatnio Krasnoludy, ludzie tworzący Imperium oraz Wysokie Elfy musieli sprzymierzyć swoje siły w walce z bestialskimi wrogami. Gracze będą mogli wcielić się w przedstawiciela jednej z ras i wziąć udział w wojnie o przetrwanie lub podbój.

Premiera "Warhammer Online: Age of Reckoning" odbędzie się w 2007 roku.

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje