NWN 2 nie dotrze do października

Korporacja Atari potwierdziła oficjalnie ostatnie spekulacje serwisów internetowych. Długo oczekiwana druga odsłona jednej z najpopularniejszych gier gatunku RPG musi jeszcze poczekać na swoją rynkową premierę.

Podczas tegorocznych targów E3 firma zapewniała, że "Neverwinter Nights 2" zdoła trafić do sprzedaży we wrześniu. W trosce o jakość gry zdecydowano się przedłużyć przygotowania o dodatkowy miesiąc. Trudno się dziwić - Atari za wszelką cenę chce wyjść z ostatnich finansowych tarapatów, a "Neverwinter Nights 2" jest jedną z najważniejszych gier z jej kalendarza.

Tworzona przez niezależne studio deweloperskie Obsidian Entertainment gra będzie stanowić kontynuacje przeboju od BioWare. W skład zespołu tworzącego ten oparty na popularnym papierowym RPG Dungeons & Dragons tytuł wchodzą ludzie, którzy pracowali w Interplay i Black Isle, w tym Feargus Urquhart, autor "Fallout 2" i "Icewind Dale".

"Biorąc pod uwagę rozmiar i zasięg gry 'Neverwinter Nights 2', w której zabawa zajmie od 50 do 60 godzin samej kampanii dla pojedynczego gracza, zdecydowaliśmy się przesunąć światową premierę gry o miesiąc na październik" - czytamy w oświadczeniu prasowym wydawcy. "Ten dodatkowy czas będzie nieoceniony i pozwoli nam na dobre podkręcenie i dopracowanie zarówno zabawy dla pojedynczego gracza, jak i trybu multiplayer".

Za sprawą nowej produkcji Atari gracze zostaną przeniesieni w obszar legendarnego miasta Neverwinter i jego niebezpiecznych okolic. "Neverwinter Nights 2" ma zawierać jeszcze bardziej rozbudowana fabułę niż pierwsza część gry. Całość da też graczom więcej opcji związanych z rozwijaniem postaci i swobodą poruszania się po świecie gry. Na potrzeby nowej produkcji poprawiono też oprawę graficzną i wprowadzono nowe opcje związane z trybem rozgrywek multiplayer.

Twórcy podkreślają również, że w grze pojawią się: nowe moce, które będzie mógł posiąść nasz bohater; możliwość dowodzenia własną niewielką armią; załatwiania najróżniejszych interesów w miastach w nie zawsze legalny sposób; lokacje, które zmienią swój wygląd wraz z czasem; oraz najróżniejsze potwory i postacie bossów.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: korporacja | spekulacje | Atari
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy