Nowy Monopol z Hasbro

Hasbro Inc., znany producent gier (nie tylko komputerowych, ale i planszowych), m.in. słynnego "Monopoly" oferuje internetową odmianę tej gry. W "Monopoly dot.com edition" nie kupujemy nieruchomości, linii kolejowych czy klejnotów, ale najbardziej znane strony WWW, portale i firmy "dot.com" oraz producentów telefonów komórkowych.



"Oryginalny "Monopol" powstał w 1935, w czasach Wielkiego Kryzysu, gdy marzeniem każdego było ulokowanie pieniędzy w jedynej rzeczy, której wartość nie spadała - czyli w nieruchomościach. I choć ta "klasyczna" gra ciągle jest popularna - "monopol dot.com" może także dostarczyć wiele rozrywki" - mówi Mark Morris, rzecznik prasowy Hasbro. Więcej informacji znajdziesz na stronie WWW: Hasbro

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: monopoly | monopol
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama