Nowe oblicze TDK

Zgodnie z nowym hasłem - "Made and Played on TDK", firma TDK zmienia wizerunek. Nowy slogan podkreśla pozycję TDK jako lidera na rynku cyfrowych rozwiązań do nagrywania i odtwarzania, dysponującego pełną ofertą produktów: nagrywarek i nagrywalnych płyt CD/DVD, nośników audio i wideo, ale także koncertów muzycznych na DVD, gier komputerowych i głośników multimedialnych.



Hasło "Made and Played on TDK" opiera się na kompleksowości oferty TDK, pokazując, że na urządzeniach (nagrywarki, głośniki) i nośnikach TDK można zarówno "nagrywać", jak i "odtwarzać". Firma TDK z wiodącego dostawcy analogowych taśm wideo i kaset audio stała się obecnie liderem na rynku nagrywarek i cyfrowych nośników. Nowy slogan pozwoli wyróżnić markę TDK na tle konkurentów, poprzez wyeksponowanie kompleksowości, dynamiki i innowacyjności produktów TDK. Na nowym haśle będą się też opierać wszystkie przyszłe działania marketingowe i reklamowe prowadzone przez TDK.

Reklama



Nowy image firmy i produktów

"Nasze produkty nie są już adresowane wyłącznie do fanów techniki. Zwrot w kierunku nagrywarek i nośników cyfrowych jest odpowiedzią firmy TDK na potrzeby klientów poszukujących nowoczesnych rozwiązań umożliwiających zapis i odtwarzanie danych, muzyki czy filmów. Są to ludzie młodzi, dynamiczni, a korzystanie z techniki cyfrowej jest elementem ich codziennego życia. Właśnie hasło "Made and Played on TDK", promujące markę TDK, ma wyrażać taką postawę." - powiedział Tomasz Tomczuk, Dyrektor Generalny, TDK Polska.

Pierwszym etapem zmian w wizerunku marki jest wprowadzenie na rynek nośników CD/DVD w zmienionych opakowaniach. Nowy wygląd nawiązuje do aktywnego stylu życia, ilustruje taniec i muzykę. Nowe opakowania produktów TDK kojarzą się także z cechami pokolenia ery cyfrowej, takimi jak kreatywność, innowacyjność i zamiłowanie do muzyki.

W roku 2002 firma TDK zaangażowała się w europejską trasę znanego DJ-a brytyjskiej sceny klubowej - Paula Oakenfolda, podkreślając tym samym swoje zainteresowanie stale ewoluującą sceną muzyczną. Firma TDK uczestniczyła w promocji trasy począwszy od Ibizy, a następnie w 11 krajach europejskich, w tym w Hiszpanii, Niemczech, Francji i Włoszech. Trasa koncertowa zakończy się w 2003 roku w Wielkiej Brytanii.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: wizerunek | DVD | firma
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy