Nowa twarz Lary Croft

Do premiery siódmej odsłony serii "Tomb Raider" pozostało coraz mniej czasu. Eidos postanowił ujawnić, kto tym razem będzie promował nowy tytuł z popularnej serii przygodowych gier akcji.

Na potrzeby długo zapowiadanego "wielkiego powrotu" (po trzech latach nieobecności) rozpoczętego w 1996 roku cyklu postanowiono wybrać nową modelkę.

Panie wcielające się w postać Lary Croft zmieniały się wraz z nadejściem każdej nowej odsłony cyklu. Były to kolejno: Natalie Clarke, Rhona Mitra, Nell McAndrew, Lara Weller, Lucy Clarkson oraz Jill De Jong. Wraz z premierą "Tomb Raider: Legend" szerszej gronie odbiorców zaprezentuje się kolejna osobistość.

Dwudziestoletnia Karima Adebibe, modelka z Londynu, okazała się zdaniem producentów i wydawców gry najbliższa swoim wyglądem do wirtualnej bohaterki. Karima sama określa się za twardą osobę, chłopczycę i dla kontrastu - miłą asystentkę w dziale sprzedaży jednej z sieci sklepów odzieżowych.

Już wkrótce wybranka przejdzie specjalny program treningowy za sprawą, którego będzie uczestniczyć m.in. w szkole przetrwania oddziału SAS, kursie obsługi broni palnej i walki wręcz oraz zajęciach z dziedziny archeologii i arystokratycznych manier.

Następnie Karima będzie występować w programach telewizyjnych związanych z grą, jej reklamach, dyskusjach internetowych oraz prezentacjach nowych przygód Lary Croft na całym świecie przez najbliższe dwa lata.

Warto dodać, że znana nie tylko z gier postać głównej bohaterki serii "Tomb Raider" pojawiła się już także w specjalnej serii figurek, komiksach oraz dwóch filmach kinowych z Angeliną Jolie w roli głównej. Wzorem poprzednich odsłon, także w "Legend" nasza bohaterka będzie mogła posługiwać się rozmaitymi rodzajami broni i ekwipunkiem (m.in. haki do wspinaczki, flary, latarki, lornetki, sprzęt do komunikacji).

Światowa premiera "Tomb Raider: Legend" odbędzie się 7 kwietnia. Gra trafi do sprzedaży w wersji na komputery klasy PC oraz konsole PlayStation 2, Microsoft Xbox, Xbox 360 i PlayStation Portable.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: nowy tytuł
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy