NFL także w Polsce

Wydawnictwo Electronic Arts Polska poinformowało, że dziś odbyła się premiera gry "Madden NFL 2005". Na półkach sklepowych na terenie całego kraju znaleźć już można najnowszą odsłonę serii gier o footballu amerykańskim. Gra dostępna jest w wersjach na PC CD, PlayStation 2, Xbox, Nintendo GameCube.

Seria "Madden NFL Football" obchodzi właśnie swoje 15. urodziny. Na całym świecie sprzedało się już prawie 37 milionów egzemplarzy gier z tym logo. Potwierdza to fakt, że "Madden" jest najpopularniejszą serią gier o footballu amerykańskim wszech czasów. Wszystko za sprawą niesamowitej kombinacji innowacyjnych rozwiązań i najbardziej autentycznej rozgrywki. "Madden NFL Football" jest nawet prezentowany w Pro Football Hall of Fame - to jedyna gra wideo, która dostąpiła tego zaszczytu.

Tradycją serii stały się kolejne innowacje prezentowane przez EA Sports. W "Madden NFL 2005" wprowadzono opcję Hit Stick. Dzięki niej można wygrać mecz za pomocą efektownego bloku, który należy wykonać w kluczowym momencie spotkania. Ponadto, opcja Hit Stick umożliwia dokładniejsze niż kiedykolwiek kontrolowanie przebiegu rozgrywek poprzez sprawniejszą obsługę gry w defensywie.

Teraz dostępny jest całkowicie nowy system kontroli zagrań w obronie, ulepszono również sztuczną inteligencję odpowiedzialną za defensywę. Obrona ma więc tym razem o wiele większe pole do popisu. Dzięki dodaniu opcji Storyline Central, tryb Franchise jest teraz jeszcze bardziej złożony i urozmaicony.

"Madden NFL 2005" niesie ze sobą niespotykaną wręcz głębię rozgrywki i wiele możliwości dostosowywania. W grze dostępne są m.in. setki nowych animacji, jeszcze więcej opcji dla trybu Franchise oraz możliwość stworzenia własnego superfana dzięki nowej opcji Create-A-Fan.

Jest to najbardziej złożona, kompletna i realistyczna gra sportowa, jaką kiedykolwiek stworzono. Gra "Madden NFL Football" będzie stanowić punkt odniesienia dla wszystkich fanów footballu amerykańskiego.

Reklama
Dowiedz się więcej na temat: football | wydawnictwo | NFL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy