Nazywam się... Turok

Niedawno głośno było o "partyzanckim marketingu", jaki prowadzi w USA firma Sony Ericsson, wynajmując statystów podszywających się pod zwykłych użytkowników aparatu T68i. Kolejną granicę przekracza jednak firma Acclaim, wydawca gier komputerowych. Oferuje ona konsolę Xbox, zestaw gier i 500 funtów w gotówce osobom, które zdecydują się zmienić nazwisko na "Turok" - imię bohatera gry, której kolejna wersja zadebiutuje 6 września.



Oprócz nagród Acclaim oferuje zwrot wszystkich kosztów poniesionych podczas formalnej zmiany nazwiska. Firma Acclaim chce na okres 12 miesięcy "kupić tożsamość" 5 osób. Zostaną one wykorzystane w trakcie kampanii reklamowej tytułu "Turok Evolution". Do 2 września chętni mogą wypełniać zgłoszenia na stronie http://www.mynameisturok.co.uk/

Reklama

To nie pierwszy oryginalny pomysł działu marketingu Acclaim - 18 lipca Jason Read, 25-letni Brytyjczyk, rozpoczyna bicie rekordu w... długości czekania w kolejce po grę komputerową. Read ma spędzić pod sklepem 20 dni. Na jaką grę będzie czekać? Oczywiście "Turok Evolution".



(4D)

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Sony | Sony Ericsson | USA | firma
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy