Na kłopoty - Pantera

Dystrybutor: CD-Projekt

Data premiery: kwiecień/maj 2001

Rodzaj gry: przygodowa

Wymagania: P233 MMX, 32 MB RAM, karta dźwiękowa, karta grafiki bez akceleratora 3D, system Windows 95/98


Kolejna gra z Różową Panterą w roli głównej. Tym razem nasz kolorowy przyjaciel wybiera się do obozowiska Chilly Wa-Wa, gdzie właśnie zrodził się mały konflikt... Chilly Wa-Wa okazuje się nie być zwykłym obozem, a dzieci, które tam się znajdują, to nie zwykli obozowicze. Gra to typowa przygodówka - przed graczem więc typowe zadanie - o co w tym wszystkim chodzi?

Reklama



Podobnie jak poprzednia z gier z Panterą w roli głównej także i ten produkt ma bardzo male wygania sprzętowe, co czyni go idealnym "prezentem" dla graczy nie posiadających komputerów z wyrafinowaną technologią pod blaszaną obudową. Nasz bohater będzie wędrował sobie po całym świecie w poszukiwaniu przygód, mówiąc w polskim języku - a jakże - i głos podkładał będzie, podobnie jak w poprzedniej części, Cezary Pazura. Gra ma dość bogatą warstwę edukacyjną, dlatego warto zainteresować się nią bliżej, jeśli planujecie zakup jakiejś ciekawej pozycji dla młodszego brata lub siostry.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: 'Pantery' | dystrybutor | kłopoty | Pantera | karta
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy