Multimedialne PS3 w przygotowaniu!

Sony obiecuje trzecią wersję konsoli PlayStation 3, która będzie kosztować iście nieziemskie pieniądze - donosi japoński serwis PC Watch.

Zgodnie z informacjami podanymi przez dziennikarzy, nowa edycja platformy będzie skierowana tylko do naprawdę zagorzałych fanów rozrywki.

Wprowadzona do sprzedaży w listopadzie minionego roku platforma od dnia zapowiedzi była określana jako najsilniejsza technologicznie konsola do gier nowej generacji. Wygląda na to, że Sony Computer Entertainment zamierza jeszcze bardziej zwiększyć jej moce, aby zaproponować urządzenie dla... miłośników filmów na wideo.

Trzecia, najdroższa wersja PlayStation 3, ma posiadać nowe opcje odtwarzania multimediów oraz specjalny system antywibracyjny zainstalowany w odtwarzaczu płyt Blu-ray, 512 MB pamięci, lepszą jednostkę zasilająca oraz dwa wejścia na kable HDMI do transmisji danych audio-wizualnych.

Ponadto - zgodnie z zapowiedziami przedstawicieli japońskiego oddziału Sony - urządzenie otrzyma nowy wygląd, który nie będzie porównywalnych do obecnych już edycji PlayStation 3. Urządzenie nie ucierpi na obsłudze gier - ma bowiem bez problemu uruchamiać wszystkie tytuły stworzone z myślą o PS3. Sprzedażą trzeciej wersji PS3 zajmie się prawdopodobnie nie SCEI, lecz główny oddział Sony.

Platforma, której koszty produkcji już teraz wynoszą około 840 dolarów, ma być sprzedawana po jeszcze wyższej cenie. SCEI sugeruje, że nowsze PS3 będzie sprzedawane w cenie od 200 do 300 tysięcy jenów (od 1680 do 2520 dolarów, a więc nawet około 7207 złotych). Nie wiadomo jeszcze, kiedy trzecia wersja urządzenia miałaby trafić do sprzedaży.

Obecne na rynku w Ameryce Północnej i Japonii dostępne są dwie edycje PlayStation 3. Pierwsza ma dysk twardy 20 GB i kosztuje 499 dolarów, druga jest wyposażona w dysk 60 GB oraz kilka poprawek, jest warta 599 dolarów. Ich europejska premiera jest zapowiadana na marzec.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: serwis | urządzenie | PlayStation Vita | Sony | playstation 3
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy