Max Payne po japońsku?

Wydawnictwo Taito podało kilka informacji o grze "Tsukiyoni Saraba", a także udostępniło pierwsze obrazki dokumentujące aktualny poziom zaawansowania tego projektu. Jak twierdzą autorzy gry, ich produkt zaskoczy przede wszystkim spektakularnymi rozwiązaniami podczas prowadzonej rozgrywki.



Wśród podstawowych sztuczek, należących do szerokiego spektrum możliwości głównych bohaterów, zaimplementowano m.in. patent znany potocznie jako "bullet-time". Przypominamy, że to załamanie czasoprzestrzeni umożliwi graczom efektowne akcje, polegające na unikaniu nadlatujących pocisków czy widowiskową eliminację złowrogo nastawionych postaci. Wszystko to będzie się oczywiście rozgrywało w znacząco spowolnionym tempie.

Reklama



Jak zapewnia studio deweloperskie Blue Moon, tryb "bullet-time", który można było podziwiać przy okazji serii "Max Payne", można uznać jedynie za przedsmak prawdziwej rewolucji. Projekt pt. "Tsukiyoni Saraba" będzie bowiem dążeniem do uzyskania maksymalnej dawki efektowności jeśli chodzi o załamywanie czasoprzestrzeni na potrzeby widowiskowego eliminowania rywali.



W "Tsukiyoni Saraba" każdy z grających otrzyma możliwość wyboru jednej z sześciu grywalnych postaci, z których każda charakteryzować się będzie unikalnymi umiejętnościami i możliwościami manipulacji czasem oraz przestrzenią.



Gra opracowywana jest przez Yoshitake Murayame, twórcę "Suikodena". "Tsukiyoni Saraba" w japońskich sklepach pojawi się 24 lutego 2005 roku. Zapowiadana pozycja opracowywana jest wyłącznie w wersji na platformę Sony PlayStation 2.



Czy zdołasz uniknąć serii śmiercionośnych kul przeznaczonych właśnie dla Ciebie? Na dwa miesiące przed zmierzeniem się ze śmiercią w "Tsukiyoni Saraba" zapraszamy do przeanalizowania najświeższej galerii obrazków z gry.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: obrazki | wydawnictwo
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy