LPP 2005: Pula nagród przekroczyła 30 tys. zł!

Z tygodnia na tydzień pula nagród Lan Party Poland 2005 powiększa się! Organizatorzy wręczą ponad 20 procesorów (64-bitowy procesor firmy AMD - AthlonT 64 3800+ oraz AMD Sempron 2500) oraz ponad setkę atrakcyjnych gadżetów (ekstremalne karty dźwiękowe Creative X-Fi Xtreme Music, słuchawki Logitech, gry komputerowe oraz masa innych, które na pewno umilą graczom chwile spędzane przed komputerem).

Na razie na graczy czeka 30 tys. zł do wygrania w postaci świetnego sprzętu - być może będzie jeszcze więcej!

Cel imprezy

Organizatorzy LPP 2005 chcą zmienić potoczny wizerunek gier komputerowych i zafascynowanych nimi graczy. Chcą obalić mity, że "zabijanie na ekranie" wywołuje wzmożoną agresję. Pragną pokazać, że świat gier oznacza o wiele więcej: nowy styl życia, tworzenie się nieformalnych grup społecznych, podkreślenie konieczności stosowania przemyślanej taktyki w tego typu grach. Właśnie temu ma służyć zastosowane przez nich rozwiązanie, czyli połączenie teorii z praktyką. Z jednej strony w ramach Lan Party Poland będą prowadzone dyskusje naukowe, z drugiej zaś będzie istniała okazja do bezpośredniego doznania atmosfery panującej podczas dużych turniejów komputerowych.

Konferencja "Gry komputerowe - nowa forma kultury?"

4 listopada w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej w Warszawie odbyła się konferencja poświęcona roli gier video w pejzażu współczesnej kultury popularnej. Wzięli w niej udział m.in.: Edwin Bendyk (publicysta "Polityki", autor książek o ekonomicznych, kulturowych i społecznych następstwach rozwoju nowych mediów, m.in. "Antymatrix"), Michał "Krooger" Cichy (były współpracownik pism poświęconych grom, obecnie autor programu w 4fun.tv), Konrad Godlewski (publicysta "Gazety Wyborczej", autor tekstów o grach), dr Krzysztof Krejtz (psycholog zajmujący się badaniem relacji międzyludzkich w cyberprzestrzeni), dr Jerzy Szeja (pedagog, prezes Polskiego Towarzystwa Badania Gier) oraz Aleksy Uchański (redaktor naczelny pisma "Komputer Świat Gry"). Dyskutowano o tożsamości polskich graczy, pozytywnych aspektach gier, a także o zagrożeniach, jakie mogą ze sobą nieść.

Jednocześnie pragniemy przypomnieć, że w dniach 19-20 listopada odbędzie się, tym razem w Poznaniu, międzynarodowa konferencja naukowa "Kulturotwórcza funkcja gier. Gra jako medium, tekst i rytuał".

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: firmy | konferencja | party | pula
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy