Loki - nadchodzi czas gniewnych bogów
Techland oficjalnie potwierdził, że gra "Loki", hack&slash zapowiadany na następcę serii "Diablo", znalazła się w jego planie wydawniczym.
"Loki", dzięki doskonałej koncepcji wykorzystania najciekawszych elementów mitologii czterech starożytnych kultur oraz jednej z najlepszych w tego typu grach oprawie graficznej, aspiruje do tytułu najlepszej w swoim gatunku.
Gracze dostaną do dyspozycji 4 zróżnicowane klasy postaci - nordyckiego barbarzyńcę, greckiego hoplitę, egipskiego czarodzieja i azteckiego szamana. Dobór ten nie jest przypadkowy bowiem gra w dużym stopniu inspirowana jest mitologiami wymienionych kultur. Ma to swoje odbicie również w fabule - każda z postaci będzie podążać wyjątkową ścieżką fabularną, związaną z bogami którym oddaje cześć a nawet weźmie udział w epickich mitologicznych wydarzeniach, takich jak Wojna Trojańska czy nadejście Ragnaroku.
"Loki", jak na przyszłego klasyka gatunku przystało, oferuje wyjątkowo obszerny bestiariusz i szeroki wachlarz modyfikowalnego uzbrojenia. Wśród przeciwników gracz znajdzie ponad 100 różnorodnych bestii. Wygląd i skuteczność broni zależała będzie m.in. od sposobu, w jaki broń zostanie złożona z pojedynczych elementów, takich jak rękojeść i ostrze. Dodatkowo do ulepszenia uzbrojenia twórcy przewidzieli zaawansowany system zauroczania broni, oparty na znakach runicznych.
Już wkrótce więcej szczegółów dotyczących gry.