Lista poparcia dla Xboxa 2

Microsoft ogłosił listę wydawców, którzy będą współpracować z koncernem przy tworzeniu oprogramowania dla konsoli Xbox kolejnej generacji.

Microsoft poinformował, że są to największe, najnowocześniejsze i najbardziej profesjonalne wytwórnie, które wspólnie sprzedały na całym świecie ponad pół miliarda kopii swoich gier na obecną platformę Xbox i reprezentują około 70 proc. rynku wszystkich gier sprzedanych na konsole obecnej generacji w 2004 roku.

Microsoft od jakiegoś czasu przechwalał się, że jego nowy sprzęt będzie dostarczał graczom wizję nowej ery, oferując najwyższej jakości grafikę, korzyści płynące z ciągłego podłączenia do internetu oraz dodatkowe możliwości, jakie daje personalizacja usług.

Aby zrealizować te postulaty, Microsoft zwerbował znanych wydawców i producentów, takich jak: 2KGames, Activision Inc., Atari Inc., Bandai Co. Ltd., Bethesda Softworks LLC, Buena Vista Games Inc., Capcom Co. Ltd., Codemasters Software Company Ltd., Eidos Inc., Electronic Arts Inc., FromSoftware Inc., InterServ International, KOEI Co. Ltd., Konami Corp., LucasArts, Majesco Entertainment, Midway Games Inc., Namco Ltd., Phantagram Co. Ltd., Rockstar Games, SCi Games Ltd., SEGA, Tecmo Ltd., THQ Inc., TWP Corp., Ubisoft Entertainment, Vivendi Universal Games Inc. oraz Webzen Inc.

Ci wydawcy dołączą do zespołu Microsoft Game Studios, w którego skład wchodzą takie ekipy, jak BioWare Corp., Bizarre Creations Ltd., Bungie Studios, Epic Games Inc., FASA Studio, Lionhead Studios Ltd., Rare Ltd., które zajmą się produkcją gier wyłącznie na Xboxa nowej generacji.

Do nich dołączyli niedawno z dużym medialnym szumem legendarni japońscy producenci - Yoshiki Okamoto ze swoim Game Republic Inc., Hironobu Sakaguchi ze studiem Mistwalker oraz Tetsuya Mizuguchi, głowa Q Entertainment Inc.

Wszyscy wymienieni wydawcy i producenci zajmą się produkcją gier dla konsoli Xbox 2, która - jak obiecuje Microsoft - ma dostarczać graczom niepowtarzalnych doświadczeń w zakresie interaktywnej rozrywki.

Użytkownicy nowego Xboxa mogą się spodziewać technologicznych nowinek, takich jak chociażby wielokanałowy dźwięk, dzięki któremu usłyszą nawet najcichsze skradanie wrogów. Nowe możliwości mają być wzbogacone przez możliwości płynące z ciągłego podłączenia do internetu, który poprzez serwis Xbox Live ma w dużym stopniu urozmaicić ofertę dla graczy.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Xbox | Microsoft
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy