Klub Gracza Cenega od 30 czerwca

Cenega Poland poinformowała, iż już 30 czerwca uruchomiona zostanie nowa inicjatywa w ramach Nowego Wymiaru Rozrywki - "Klub Gracza Cenega", który będzie prawdziwą mekką dla wszystkich fanów gier komputerowych.

Przesunięcie daty uruchomienia Klubu Gracza spowodowane jest wprowadzaniem nowych systemów i pomysłów, które zasugerowane zostały m.in. przez samych graczy na forach dyskusyjnych i w listach nadsyłanych do Cenega Poland.

Klub Gracza Cenega to m.in.:

  • nowoczesne klubowe aukcje, dzięki którym będzie można licytować różnego rodzaju przedmioty;
  • możliwość wymiany zdobytych punktów na nagrody, które gwarantowane są przez współpracujące z Cenega Poland firmy, m.in.: Creative, Cinema City, Fabryka Słów, Gry-Online.pl, NEC, Razer, Speed Link, RMF Maxxx, Tele Pizza;
  • szereg zniżek i promocji zarówno na gry, sprzęt komputerowy, czy bilety do kina - tylko dla klubowiczów;
  • comiesięczne konkursy smsowe ze wspaniałymi nagrodami;
  • informacje o najnowszych poprawkach, uaktualnieniach i dodatkach do rejestrowanych gier.

  • Warszawski dystrybutor gier zachęca do rejestrowania gier oraz gromadzenia punktów, bowiem już wkrótce Klub Gracza Cenega ruszy w pełnej krasie, oferując wszystkie powyższe atrakcje, a nawet o wiele więcej. Za każdy zarejestrowany tytuł gracz otrzymuje specjalne punkty (ilość punktów odpowiada kwocie wydanej na grę, np. jeśli gra kosztowała 99,90 PLN, otrzyma 100 punktów, jeśli 24,90 PLN - 25 punktów, itd.).

    Nowy Wymiar Rozrywki to najnowsza inicjatywa firmy Cenega Poland, która ma na celu zapewnienie jak największej satysfakcji graczom. Pierwszym elementem Nowego Wymiaru Rozrywki jest Kolekcja Klasyki, czyli zupełnie nowa seria gier firmy Cenega Poland, która od 19 maja znajduje się w sklepach. Drugim z wielu elementów Nowego Wymiaru Rozrywki jest możliwość elektronicznej rejestracji gier firmy Cenega Poland na PC, wydanych po 19 maja 2006 i możliwość wstąpienia wskutek tego do Klubu Gracza Cenega.

    Reklama
    Cenega Poland - inf. prasowa
    Dowiedz się więcej na temat: inicjatywa | firmy | rozrywki | klub
    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Strona główna INTERIA.PL
    Polecamy