Każdy chce zostać milionerem

Gra na telefony komórkowe "Who Wants To Be A Millionaire?", której producentem jest firma Macrospace, stała się najpopularniejszym mobilnym tytułem w Wielkiej Brytanii, osiągając liczbę 1 miliona oficjalnych użytkowników.

Wiadomość podała Official Mobile Games Java Download Chart, organizacja podległa ELSPA, która śledzi najlepiej sprzedające się gry w Wielkiej Brytanii u takich operatorów, jak O2, Orange, T-Mobile, 3 i Vodafone.

Gra "Who Wants To Be A Millionaire?" to elektroniczna wersja najpopularniejszego teleturnieju ostatnich czasów, w Polsce znanym jako "Milionerzy". Gra pozwala sprawdzić swoją wiedzę ogólną, zadając losowo wybrane pytanie z przygotowanej puli. Mobilna wersja "Who Wants To Be A Millionaire?" zawiera takie cechy teleturnieju, jak pomoce: "pół na pół", "telefon do przyjaciela" i "zapytaj publiczność".

"Who Wants To Be A Millionaire?" osiągnęła pierwsze miejsce w sprzedaży w Wielkiej Brytanii, zaledwie po trzech miesiącach, pokazując, jak niesamowicie popularny jest ten tytuł na Wyspach Brytyjskich" - powiedział Kristian Segerstrale z firmy Macrospace. ""Milionerzy" odnoszą się do szerokiego grona odbiorców, dzięki czemu jest to idealna gra na telefony komórkowe i nieważne, czy odbiorcą jest mężczyzna, czy kobieta, dorosły, dziecko, doświadczony gracz, czy osoba grająca dorywczo. Oni wszyscy chcą być milionerami dzięki swoim telefonom komórkowym".

Dowiedz się więcej na temat: firma | telefony | telefony komórkowe | The Who

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje